luni, 31 august 2009

107. Cugetare

Azi e in fiecare zi.....

9 comentarii:

  1. @ D - asa ziceam si eu. geniul din mine tipa cateodata. Rar =))

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost doar un icnet. Inca nu l-am auzit tipand cu-adevarat, asa-i?
    Dar suntem, zi de zi, cu ochii pe tine si cu urechile ciulite.

    RăspundețiȘtergere
  3. Rectific: nu l-am auzit demult tipand.

    Si asta e doar intru stimulare.

    RăspundețiȘtergere
  4. maine e azi pentru el, dar ieri pentru poimaine, deci ieri e un prezent continuu al lui azi ? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. cugetare logic derivata: ziua de maine nu vine niciodata :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @ LOST - amu, trebuie scuzat, e cam timid.

    @ Cristian - maine nu exista, ieri a disparut de mult. Aici si Acum e tot ce exista.

    @ Ajnanina - niciodata nu o sa vina, indiferent de asteptarile celor ce traiesc cu aceasta speranta.

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc ,mi-ai adus lumina in noaptea asta

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Salamandra - multumesc. Dar nu eu sunt "vinovatul"... am furat de la vechii maestrii ideea.

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.