joi, 13 august 2009

42. Ultimul Dragon Albastru

M-am intalnit cu Dragonul pe inserat.
La marginea Desertului l-am intalnit, tolanit la soare, relaxat si voios. Sufla incetisor intr-o papadie; puful zbura in cele patru zari. O ocupatie fireasca pentru ultimul Dragon Albastru.

"Bine ai venit Calatorule !
De mult te astept sa apari. Scria in Stele ca ai sa vii si ai sa ai cu tine Tolba de Povesti...."

M-a servit cu ceai de fructe si paine calda si dulceata de migdale, apoi s-a pregatit sa auda Povestea Fara de Sfarsit. Mi-am dres glasul si am inceput:
"A fost odata ca niciodata un Dragon Albastru...." apoi am tacut. Dragonul meu dormea deja cu multumirea pe fata; era personaj de poveste, ce-i trebuia sa auda mai mult ?

Noapte buna tuturor !

4 comentarii:

  1. of...
    asa-i cand pui prea multa energie in pregatire si asteptare...
    cand chiar se petrece adormi... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Puffff...

    Yo sunt dragon. De lemn. Prefer albastru. Ma gandesc ca poate, cine stie, char sforai si eu ca el...
    Incep sa-i inteleg pe dragonii astia...

    Data viitoare sa-i faci o poza. Fara blitz. Daca nu stii cum, las pe Ajnanina, e fotograf innascut...

    Aaaa.... daca-i dai inghetate de-alea de ale tale, s-ar putea sa adoarma muuult mai tarziu. Posibil ca si muuuult mai multumit.

    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mikka,
    daca si tu albastru, atunci tre sa-i dam de stire ca nu e ultimul, cum crede Darael...

    Darael, scrii inca la povestea lui, nu? spune-i, te rog!

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Mikka - nu am avut timp de fotografii. Auzind cum toarce m-a facut sa-mi dau seama ca-mi era si mie somn, asa ca am adormit sprijinit de aripa lui.

    @ Ajnanina - nu stiu cui sa spun. A zburat sa caute papadii pufoase.

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.