duminică, 9 august 2009

21. Blues pentru Timisoara

In seara aceasta am iesit sa vad Luna.
Daca a mancat-o aseara pe Venus, astazi ar trebui sa vad o Luna cu burta ;)

Pe drum, Béla Kamocsa m-a invitat, pe mine si pe toti cei prezenti in piata sa urmarim a doua seara a Festivalului de Blues din Timisoara. Stiu, nu ati auzit de el. Nici eu nu am auzit, asa cum 90% din timisoreni nu au auzit.

Seara a inceput cu Black Sea Blues Band, o formatie tanara din Constanta, cu Roxana Stroe - voce, muzicuta si chitara electrica (daca nu stiati, este singura fata din bluesul romanesc care canta la chitara electrica). Mi-a placut chiar daca am multe de spus despre interpretare si modul cum se 'vand' publicului. Sigur o sa mai auzim de ei. Din pacate, nu au site ca sa le fac reclama :D .

Apoi, pe scena au urcat Berti Barbera & Nicu Patoi. Nu are rost sa va spun cum a fost. Super ok. Abordari personale ale unor melodii celebre, atmosfera, interactiune cu publicul, chiar daca am fost foarte, foarte putini in fata scenei.

Jos palaria Berti & Nicu !

Am sa inchei cu indemnul lui Berti: sa aveti grija unii de ceilalti si nu uitati sa va aduceti aminte de voi in fiecare zi !

PS> Luna nu avea burta ;)

2 comentarii:

  1. Luna e in descrestere, abia a fost luna plina...
    oricum, se mai intalneste ea cu Venus in preajma lui Marte, nu se lasa ele cu una, cu doua...

    te-ai descurca cu Luna intr-o mana si Venus in cealalta?

    sa-ti fie de bine concertul...

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Ajnanina - cu tot univerul m-as descurca; am papa impreuna strudel cu piersici :D

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.