joi, 19 martie 2020

Dorinta

Una din dorintele mele ascunse suna asa:

Sa aud oameni care se pricep la domeniile lor de activitate si pot sa imi deschida mie mintea explicandu-mi din tainele stiute de ei.

Da, aceasta este una din bucuriile mele secrete sa aud oameni care pot sa ma ajute sa stiu tot mai multe despre tot si despre toate. Niciodata nu m-am plictisit sa ascult cum oamenii au gasit rezolvari la diverse probleme, indiferent care ar fi domeniul lor de activitate sau cercetare.

Stiu, sunt un dubios, pentru mine nu exista nici un domeniu al cunoasterii pe care sa il resping ca fiind nefolositor, inutil, plictisitor sau inferior.

#darael

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.