vineri, 23 octombrie 2009

187. Rares Manea la Mondiale !

Romania la Mondialele de schi-alpinism reprezentata de Rares Manea


Un sportiv de exceptie, cu rezultate admirabile, acesta este Rares Manea din Zarnesti. Practica schi-alpinism de la varsta de 5 ani si a ajuns sa faca parte din elita sportivilor de pe mapamond, lucru dovedit de rezultatele sale internationale.... (mai multe AICI)

Cu un simplu CLICK AICI, putem sa il ajutam sa ajunga la Campionatele Mondiale. Stiu, nu e fotbal, dar este cu atat mai frumos ca avem sportivi si in alte domenii....

Obs: ca sa votati, trebuie sa aveti un cont. Se poate face in 2 minute. 2 minute ca sa trimitem un om sa ne reprezinte. Stiu, nu ar trebui ca o banca sa faca asta, ci statul roman, dar lumea e asa cum este.

Multumesc Catalin ca mi-ai atras atentia asupra acestei povesti.

9 comentarii:

  1. @ Nina - saru'mana !

    Se poate vota zilnic pana la sfarsitul campaniei, inca 4-5 zile parca.

    Deja imi pregatesc fotoliul si telecomanda pentru campionatele mondiale. Poate "venim" acasa cu o medalie.

    RăspundețiȘtergere
  2. gata si eu, si multumesc ca ne-ai adus la cunostinta! Iti mai lipseste Dara, ceaiul de tei cu o picatura de rom sau un vin fiert, aaa si inca ceva... ce parere ai de seminte, adica sunt bune de mancat sau nu prea? Mie imi plac la nebunie, in special cele de bostan, rontai ca un sobolan :DDD, dar am auzit ca nu trebuie exagerat. Merci!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Un boboc - sunt bune semintele de dovleac, dar au prostul obicei sa ceara alta punga dupa ce se termina :D

    La schimb, recomand 1-2 nuci zilnic, in special in lunile de iarna-primavara.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc spiridusule.. astazi ma duc sa-mi fac ceva provizii ;), de rontait :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțumesc ! Sunt fan al sporturilor de iarnă ... abia aștept sezonul la Eurosport și apoi olimpiada. M-am înregistrat și am votat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc tuturor pentru sustinere. Mai sunt cativa concurenti cu punctaj mai mare, dar eu sper sa reusim sa il ajutam pe Rares.

    Sporturi de iarna, suntem cu ochii pe voi ;) !

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.