miercuri, 14 octombrie 2009

179. Pierdere de timp

Ma simt rau.
Asta pentru ca nu ma simt bine bun.

Cred ca mi se trage de la "cautari". Ce, eu nu am dreptul de a cauta ceva ? Sa gasesc fericirea acolo si atunci cand mi se va indeplini visul meu. Toti cauta ceva. O casa, o masina, perechea ideala, vacanta visurilor, cariera de succes.... lista e lunga.

Nimic nu e imposibil mi se spune. In fond, "singura mea greseala" este ca nu am fost atent la filmul de mare succes Secretul. Si nu am urmat indicatiile dezvaluite acolo. Si pentru ca sunt carcotas de felul meu :D

Ma uit in jur si stiu care e problema mea.
Ma indrept incet incet spre Niciunde si Nicicand. Cum sa astepti ceva de la necunoscut ? Ce pot sa astept ? Am o problema. Si ma simt rau.

Si tot incerc (zadarnic) sa gasesc un indiciu in jurul meu, in viata mea, in ceea ce ma inconjoara.
Ce pierdere de timp. Mai bine ma uit cum ploua.

27 de comentarii:

  1. Ba nu esti rau!

    In viata mai si gresim. Nimeni nu e perfect. Daca stii care e problema e un inceput. Imi pare tare rau ca nu te simti bine.

    Tu mereu intinzi o mana de ajutor oricarui necunoscut. Acum, Aici iti intind eu mana, sper doar sa te pot si ajuta. Spune unde doare?

    ...si uite ca iesit si soarele...ajunge imediat si pe strada ta ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Noi suntem aici si suntem alaturi de tine. Si da avem si noi nevoie de tine!
    Te simti rau? totul se va rezolva, ca de fiecare data... trebuie sa ai rabdare; timpul le rezolva pe toate!
    Prezentul uneori nu e de ajuns... trebuie sa visam la viitor! Stiu ca asa cum ai zice tu, viitorul nu exista - doar ziua de azi si prezentul... eu acum te contrazic si iti spun ca adca viitorul nu ar exista, nu am putea (uneori) sa mergem inainte!
    Ai grija de tine, ca tu sa ai grija de noi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Starea in care esti tu, e starea care pe mine m-a chinuit mult de-a lungul timpului. Un soi de neputinta care te trage ca o gheara in Niciunde.

    Intre timp am realizat un lucru important - greseala pe care am facut-o pana acum: eu singura nu ma pot face bine/buna, doar Dumnezeu poate face asta. Si asa am descoperit 2 lucruri esentiale in viata mea: increderea - si de atunci nu imi mai este frica si iubirea.

    Iti doresc sa le gasesti si tu cat mai curand.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hm, si eu.
    Stii ce mi-a zis odata cineva? Ca am uitat sa traim si ne infundam in analize. Nu stiu cum se invata traitul, asa ca... pierd si eu timpul.
    O imbratisare avem voie?

    RăspundețiȘtergere
  5. spiridusului ii este rau! :((( ... lasa ca trece si se duce starea exact cum se duce si apa de ploaie, durerea se duce, Dara ramane, mai proaspat, si mai smecherel ;)))) Altceva nu stiu ce sa spun, doar ca am luat o parte din neplacerea ta atat cat pot lua, aaaa si pune mana unde doare si eu am sa pun pe inima mea si poate o sa-i fie mai bine spiridusului. big hugs :))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Te-ai gandit sa privesti in adancul sufletului tau si sa gasesti stropul de credinta care sa te ajute sa iti gasesti drumul ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc tuturor pentru cuvintele si gandurile voastre bune.

    RăspundețiȘtergere
  8. @ April - multumesc pentru mana intinsa. Ma simt bine, dar nu "bun". Deci am inca de muncit.

    O sa merg mai departe, nu am ce face.

    RăspundețiȘtergere
  9. e dreptul tau sa te simti rau.
    din cand in cand e ok.
    visul tau il putem sprijini si noi. vezi bine...
    lasa Secretul, ca nu spune multe. omite esentialul: si anume faptul ca trebuie sa tragi zdravan pentru visul tau.
    o sa fie, pentru ca stii, si vrei, si poti, si meriti.
    pana atunci, imbratisari si de la mine, alturi de celelalte.
    si ceai de sunatoare, concentrat.
    si daca il bei, in ciuda gustului, ai si un pahar mare cu ciocolata din fantana mea.

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Claudia - provocarea este sa visez la ceva ce nici prin gand nu-mi trece. E la fel ca a cere sa viseze iarba verde unui orb.

    Nu am alta comparatie.

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Gabi - sunt lucruri in viata cand Entitatea Suprema, Dumnezeu - Allah - Khrisna - Manitou nu face nimic in locul nostru.

    Un tata (sau o mama daca vrei) nu merge in locul copilului cand face primii pasi. Il sprijina (corect), dar el / ea trebuie sa dea din picioruse.

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Dilimache - o imbratisare nu strica niciodata. Vino incoace :D

    --------0--------

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Un boboc - nu imi este rau. Sunt rau. de musca (dar sa nu spui nimanui, e secretul nostru :D).

    Cum sunt egoist, nu vreau sa iti dau nimic. Poate doar un vin fiert sa ne incalzim sufletele. Si o mamaliga cu branza si smantana. Ce zici, parca e mai bine sa impartim asta, ce spui ?

    RăspundețiȘtergere
  14. @ Rappa_ru' - ca sa nu mint, nu m-am uitat. Sunt ocupat sa privesc in zare dupa umbra mea. A ramas undeva unde e soare - nu-i place sa fie murata de ploaie ;;)

    RăspundețiȘtergere
  15. @ ajnanina - multumesc pentru ceai. Am sa-l fac in ulcior de lut ars, punand in apa fiarta florile 3 minute.
    Apoi am sa-l beau incet fara adausuri. Doar nu se face sa stricam bunatate de gust.

    RăspundețiȘtergere
  16. vin fiert sa fie, multumesc ! :)) iar mamaliga cu branza si smantana merge super si sa ne fie de bine si sa pofteasca cine mai are pofte :D

    RăspundețiȘtergere
  17. @ Un boboc - o sa se faca repede coada la ceaun.

    RăspundețiȘtergere
  18. tu esti baiat bun mai Dara, dar pana la urma esti si tu om si ai si tu tristetile tale, insa macar asa ca si aparenta sa stii ca nu esti singur, si-mi place ce familie ai creat aici... Noapte buna spiridusule :)) !

    RăspundețiȘtergere
  19. :*********************

    Secretul e vrajeala. Sa ma scuze cei carora li s-a implit dorinta... mie nu! E normal sa te simti asa, dar zis sa-ti treaca.

    O fi de la vreme. Cautarile vor ingheta indata cu vremea

    :*********************

    RăspundețiȘtergere
  20. @ Evergreen - saru'mana ! Te invit la o cana de vin fiert. Ne incalzim sufletele, indiferenti la vremea de afara.

    RăspundețiȘtergere
  21. iti.dai.seama.daca.se.inventa.teleportarea.ce.coada.era.acum.la.tine.la.usa??!

    RăspundețiȘtergere
  22. Wow… mamaliga cu brinza, ma primiti si pe mine?? Aduc desertul, tarta cu struguri negrii… pentru cine pofteste! Pot sa-mi aduc copilul, expert in imbratisari, zimbete si buna dispozitie (aici sigur nu seamana cu mine) mai ales cind sunt multe persoane.
    Mmm… dupa cum simt … nimeni nu e ‘rau’ aici… si nu se mai simte nimeni rau, ce tratament bun sunt imbratisarile astea!!!

    Catalina

    RăspundețiȘtergere
  23. @ DiliMache - daca era inventata teleportarea, stateam cu linguroiul de paza la ceaun :D

    RăspundețiȘtergere
  24. @ Catalina - multumim pentru desert.

    Avem pentru ingerasul tau cipilica de hartie cu franjuri si baloane colorate si must.

    RăspundețiȘtergere
  25. Si must, da, da si facem un concurs, cine are buzele, limba si dintii cei mai colorati:))))) cine cistiga are dreptul sa sparga trei baloane:)))))

    Catalina

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.