marți, 20 octombrie 2009

185. Rasaritul

Acolo, departe, dincolo de Orizont, a aparut prima Raza de Lumina indepartand intunericul Noptii. O singura Raza e mai mult decat suficient. Diferenta intre noapte si zi e doar o raza de Lumina.

Admir Rasaritul,
inspir adanc
si las Lumina sa ma Imbratiseze.

Este o noua Zi.

20 de comentarii:

  1. Razele de lumina exista si noaptea, dar trebuie dati norisorii deoparte... urasc intunericul!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lumina exista si de o parte si de alta a pleoapelor noastre, doar mintea mai pune uneori intuneric peste lumile de noi insine...

    RăspundețiȘtergere
  3. sa inteleg ca s-a insanatosit computerul? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. eu nu te vad decat calare pe raza aia, ihaaaaaaaaaa :DDDD...dupa care coborand pe curcubeu in jos, aaaa si dupa ce ai trecut si ma uit dupa tine, pe fund vad ca ai luat toate culorile curcubeului :DDDDDDD. Dimineata culorile sunt inca proaspete, da tu nu ai avut rabdare :)!

    RăspundețiȘtergere
  5. totusi cred ca am stricat clipa aia traita de tine Dara, cu calaritul si cu curcubeul meu (icon mare rusinos) :(

    RăspundețiȘtergere
  6. A rasarit iar soarele si pe masuta ta? e gata calculatorul?
    Te asteptam cu draggg...

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna dimineata Soare ;)
    Spiridus smecher ce esti, te-ai dat la savarine si ne-ai cam uitat, ai? :D

    RăspundețiȘtergere
  8. da, da, daca or fi savarinele alea bine insiropate..il inteleg :DDD

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Dilimache - puf... uite cum dispar norisorii; doar o suflare si gata.

    @ Vanda - mintea ne minte in fiecare clipa. E cea mai importanta functie a ei.

    @ April - nop. Tocmai l-am adus acasa. Nimeni nu stie ce are. Hi hi hi.... e atat de distractiv tot ce se intampla.

    @ Ajnanina - "bine te-am gasit" spune raza de lumina.

    @ Un boboc - daca misc suficient de repede din fundulet, o sa am posteriorul luminos precum licuricii :DDDD

    Si cand ma gandesc ca totul a inceput cu o raza de lumina ;)

    @ Tuturor - i'm back :D
    Rectificare: computerul a revenit. Eu eram tot pe aici; ocupat cu treburi importante de spiridus - alunecatul pe curcubeu sau degustarea friscoaselor :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Uraaa! Facem dansul bucuriei? pe vine, in dansul piticului, cu cantec, catre frigider!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Are si el [computerul ;)] bun simt :)) ca tot e la moda.

    RăspundețiȘtergere
  12. vai de mine iar incepe dezmatul :DD, si cand ma gandesc ca nu ma pot abtine ;))) !!!

    RăspundețiȘtergere
  13. aaa da computerul si-a REVENIT sau doar a revenit fizic asa, ca nu-mi este clar ?

    RăspundețiȘtergere
  14. @ DiliMache - doi la dreapta doi la stanga, hop s'a sa.

    @ April - pana sa-mi spuna daca are sau nu, l-am lasat sa se odihneasca :D

    @ Un boboc - a revenit fizic, dar acum e "chel". Tocmai ce i-am formatat HDD-urile. A uitat toate prostiile pe care le-a facut in viata lui.

    RăspundețiȘtergere
  15. Si eu sunt mare iubitor de peisaje, fie ele rasarituri, apusuri sau pur si simplu natura in splendoarea ei:)

    RăspundețiȘtergere
  16. @ Rappa_ru' - orice peisaj merita aprecierea noastra. In fond, suntem doar calatori prin lume.

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.