miercuri, 16 septembrie 2009

147. Vrem...

Vrem sa traim bine, frumos si placut.

Pentru aceasta e nevoie sa avem o buna masura.
O buna masura necesita o buna judecata.
O buna judecata implica cunoasterea faptelor si fiintelor.

Si uite cum am ajuns iar la cunoastere, la Adevar.

"Pe cine intereseaza Adevarul ? Vad o mana ridicata undeva... acolo in ultimele randuri ? Nu ? Doreati doar sa mergeti la toaleta ? Da, sigur puteti....."

Sa revenim la subiect.
Vrem sa traim bine, frumos si placut.....

14 comentarii:

  1. vreau si eu la toaleta...

    mi se intampla uneori sa ridic mana si la o las repede la loc, pentru ca nu mai vad pe alticneva... si ma intreb daca nu cumva n-am inteles despre ce e vorba...

    cred ca toti suntem iteresati... doar ca ne temem un pic sa recunoastem, pentru ca recunoasterea vine la pachet cu responsabilitatea...

    eu vreau sa traiesc minunat, si interesant, si provocator... si ametitor, si surprinzator... si abia dupa aceea bine, frumossi placut... si mi-e putin teama pentru ca acu, daca am zis-o stiu cama asteaptala colt, pe undeva...

    RăspundețiȘtergere
  2. Vezi tu...Adevarul nu e intotdeauna placut iar oamenii sunt croiti sa caute placeri, nu certitudini.

    RăspundețiȘtergere
  3. cine mai ajunge la toaleta cand e vorba de Adevar? eu personal fac pe mine... scuzati mirosul :D

    darael, need help :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca omul cu pricina - ala cu doaua dejite - ar fi cunoscut Adevarul... Ar fost... Cum se zice? A, un "eliberat in viata"...
    Vezi, de la nevoia inchipuita pana la nevoie, aia, ca setea, sau ca asta... O azvarlitura de bat, ar zice un om al muntilor. O cale lunga si gafaita, am zis eu, cand am mers ceva-ceva pe munte.

    Vrem, da, vrem...
    Cat de tare? Cat de setos?
    Of, ma... cum ar zice un-stiu-eu-cine.
    Of, ma....

    RăspundețiȘtergere
  5. Tu cunosti adevarul? Stii din ce unghi trebuie privit? Obiectiv sau subiectiv? De sus sau din adancuri? Din spatele salii sau de la catedra? M-ai prins, eu eram omul cu mana pe sus, dar tocmai vazusem un norisor si vroiam sa-l prind, caci vantul, prietenul meu bun, mi-l tot zburatacea :P

    RăspundețiȘtergere
  6. "Modernitatea" incearca de ceva vreme sa ne convinga cum ca adevarul este ceva relativ. Mare cacialma.

    Eu il vreau pe acel unic Adevar adevarat, chiar daca nu e placut, nu e in favoarea mea si nu o sa ma gadile la orgoliu.

    Il ai? Il stii? Dai si la altii? :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu vreau Adevarul, e cumva linga mine si eu nu-l vad ca ma uit prea departe?

    Catalina

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Ajnanina - nu se stie niciodata ce apare dupa colt. Eu am dat odata de o fata simpatica.... parca am spus si pe aici ce am patit.

    @ Papadie - placeri ? De ce nu ? Adevarul nu exclude placerea, ii da doar o masura reala a valorii.

    @ Did - panterele sunt scuzate a priori orice ar face ;;) Help troimis cu porumbelul, sper sa nu fie papat de vultur pe drum.

    @ Mikka - ce cauti tu pe munti ?

    @ Dilimache - Adevarul trebuie Trait. Orice alta cunoastere de doar iluzie. Si, ca sa-ti spun, norul cu pricina e aburul respiratiei unui inger atunci cand mijeau zorile.

    @ Gabi - adevarul e langa tine si te trage de mana. Nu ai nevoie de intermediari ca sa-l vezi.

    @ Catalina - inca te uiti cu palmele puse pe ochi, stranse tare tare. Desfa degetele si lasa sa patrunda lumina. De ce te lupti ? Ce vrei sa aperi ?

    RăspundețiȘtergere
  9. :))
    Ei, si yo pe-acolo... Acuma imi place. La tinerete nu prea, mi-era frica de munti, da' acuma da, imi place sa merg asa, catinel... Si sa sed. Mai un bradut, mai o frunza, mai o liniiisteeee...
    O sa ma mut in linistea aia. Un pic mai la deal, ca-s cam friguroasa :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Aha..... deci spui tu ca poti cunoaste numai ce traiesti? Asa e mult mai simplu, m-ai scutit de o gramada de efort si intrebari :D
    Hei, cand mai vad nori o sa zambesc gadindu-ma la multimea de ingerasi somnorosi si alintaciosi :-)

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Mikka - bun la deal, acolo oamenii sunt molcomi.

    @ Dilimache - incearca sa cunosti ce nu ai trait. Nu poti cu toata straduinta. Poti sa incerci si ai sa-mi dai dreptate.

    Normal, ma refer la Cunoastere, nu la chestii preluate doar mental gen poezie.

    Daca le faci cu mana, ingerii respectivi o sa-ti zambeasca la randul lor. Poate o sa te si mangaie cu 2-3 picaturi... da, sunt gata de glume in fiecare zi.

    RăspundețiȘtergere
  12. Daca privesc in urama toata viata am trait-o ca o lupta, acum nu stiu de cine ma aparam, intotdeauana gasesc un ceva cu care sa ma 'lupt'.
    Cam asta este ... important este ca incerc sa am si citeva clipe in care traiesc bine, frumos si placut... dar mai este pina devin un stil de viata.

    Catalina

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Catalina - intrebare directa: "cat timp mai e pana cand...."

    Cat timp vrei sa mai prelungesti actuala stare de fapt ?

    Dupa cum vezi, nu spun nimic de conditiile externe. Pentru ca nu de ele depinde schimbarea, ci de tine. TU esti personajul principal in povestea Vietii tale. Nimeni altcineva.

    RăspundețiȘtergere
  14. Actuala stare nu vreau s-o prelungesc. Sincer:)

    Catalina

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.