vineri, 11 septembrie 2009

139. Flacara Pasiunii

Cand oamenii nu iau in considerare notiunea de "nu pot",
cand visele devin realitate prin munca,
cand pasiunea traieste prin noi.....





Va ganditi la scoli inalte, la calauzirea data de maestrii ? Ascultati ce spune baiatul:

I learned to play guitar with GuitarMasterPro.net Practice, Practice, Practice and get a copy of Guitar Master Pro, that's how I did it ! Good Luck !

Pasiunea l-a adus aici:



Voi, voi ce vise aveti ?
Ce Pasiuni vor sa sa vada Lumina prin Voi ?

6 comentarii:

  1. eu, sincer, visez sa traiesc macar o vreme pe o insula pustie, sa pescuiesc, sa mi fac focul, sa citesc si sa privesc noaptea stelele cu un telescop, stiu ca suna cam copilareste, dar...

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Delaskela - superb vis. Si nici nu este asa de greu de realizat. O calatorie in Pacific si gata.

    Mai trebuie doar sa nu renunti la vis pentru motive marunte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Oo ce ciudat, inainte sa postez videoclipul de pe blogul meu am vrut s postez asta http://www.youtube.com/watch?v=5QcX0iP2jX4, adica tot o interpretare la chitara a "anotimpurilor" :-)

    Bravo pustiului...

    Eu? Vreo doua vise mi-am implinit, mai raman o infinitate. De exemplu ceva aparent simplu: sa fie cald si vara si eu sa plec in vacanta fara telefon sau sentimente de vinovatie ca dispar pentru doua saptamani, iar in drum sa intalnesc doar oameni buni si frumosi, iar zilnic sa ploua 15 minute; in prima zi sa sar cu parasuta, in alta zi sa zbor cu parapanta, in a treia sa fac scufundari, in a patra alpinism iar urmatoarele sa fac ce-mi vine spontan in minte. Si sa nu ratez o plimbare intr-un camp plin de flori si una intr-o padure de munte imbracata intr-o rochie alba. Si sa fiu frumoasa. Si sa cant cu niste jamaicani si sa dansez cu niste sud-americani, sa fac o copca cu niste eschimosi si sa-mi intalnesc toti prietenii virtuali si sa vad o fantoma plus un ozn si o zi sa stau de vorba cu un calugar adevarat. Asa o vacanta mi-as dori :P
    Si mai vreau si un serviciu la care sa ma duc cu placere si sa am banutii care sa nu ma mai faca sa ma gandesc la ziua de plata, si sa castig la loto ca sa daruiesc o sansa la viata oricarui om bolnav.. si muulte altele.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ DiliMache - multumesc pentru oferta. Poate e un pic prea rock (in sensul de bolovanos) pentru gustul meu dar e ceva interesant, o alta perspectiva.

    Frumoase vise ai.
    Multe sunt chiar foarte simple. Jumatate din ele le poti realiza in urmatoarele 12 luni fara efort (prea mare).

    RăspundețiȘtergere
  5. Visul meu este sa imi vad fata sanatoasa (are niste probleme si nu stiu inca unde sa ma indrept), sa ajunga mare si fericita, sa fie iubita si sa daruiasca iubire!
    Deocamdata insa ma lupt cu neputinta mea, si cu sentimentul ca nu fac destul, dar nu stiu inca ce sa fac...
    Sunt trista acum...

    RăspundețiȘtergere
  6. @ claudia - atunci nu fa nimic (Wu Wei). Ia-o in brate, pune-i mainile acolo unde o doare si Iubeste.

    O sa se faca bine.
    Sa nu uiti sa ne spui ca e ok. Si ca si tu esti ok.

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.