marți, 8 septembrie 2009

130. Profesionistul

A'nceput de ieri
sa cada
cate o nuca
pe strada.

Umflat si mandru, porumbelul mergea tantos nevoie mare de la o nuca la alta. Nu erau sparte, dar el stia ca miezul e acolo undeva, ascuns si tare mult ar fi dorit sa ajunga la el.

Nu m-a lasat inima sa nu-l ajut, asa ca am luat o nuca si am spart-o calcand pe ea.

Porumbelul era un profesionist. A stat la 2-3 metri distanta si se uita la mine ce fac. Apoi, auzind sunetul specific de nuca ce se sparge, a facut repede cativa pasi si a ajuns in zona "fierbinte". "Bun e gustul de nuca !"

Credeti ca am scapat asa usor ?
Dupa ce a terminat nuca, a fugit repede la urmatoarea, uitandu-se la mine. "Uite si aici e una. Tocmai a cazut din copac. Mi-o spargi si pe ea ?"

Astazi, un porumbel are gusa plina de nuci.
Daca treceti pe strada mea, il recunoasteti usor. Sta langa o nuca si asteapta sa i-o spargeti.

6 comentarii:

  1. off iubirea mica, da si spiridusul super ! :).. si cand te gandesti ca nimeni nu ar observa aceste detalii, incarcati de propriile ganduri

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Un boboc - pentru ca nimeni nu ne spune aceste lucruri. E atat de usor sa ai in buzunar 3 boabe de grau sau o bucatica de paine si sa o dai unei pasari care asteapta....

    Tine doar de noi sa facem aceste gesturi mici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiu Dara, am acasa o hoarda de vrabiute si o pereche de porumbei care-mi mananca mamaliga si painea pe aparatul de aer conditionat de sub geam, si stau si ii privesc cum isi hranesc puii si atmosfera intreaga si e minunat, pufosii mei scumpi :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Un boboc - scapare nu mai ai. Acum stie tot cartierul ca ai cantina acolo. Sa vezi la iarna ce o sa fie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Se pare ca tu esti ingerul pazitor al tuturor vietuitoarelor. Ne bucuram sa te avem prin preajma. Multumim de ajutor.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ April - nu de aceeasi parere sunt tantarii pe care ii "musc" de trompa de fiecare data cand imi intra in casa :D

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.