sâmbătă, 12 septembrie 2009

141. Proiectul ARCA

Vorbeam zilele trecute despre Vise.
Despre Pasiune.
Despre oameni care nu au invatat niciodata ca nu pot "merge pe apa".

Am sa va prezint astazi un alt exemplu, de romani care vor poate mai mult decat isi imagineaza multi, romani care vor sa "ajunga" pe Luna. Da, Pamantul nu le mai ajunge....

Priviti aici ce vor sa faca:


Cine sunt ei ?
Ei sunt Asociatia Romana pentru Cosmonautica si Aeronautica (ARCA)

Recunosc, nu am stiut de ei pana zilele trecute cand am auzit la radio un interviu despre ei. Apoi, am citit pe blogul domnului Varujan Pambuccian despre actiunea lor si nevoia de a fi sustinuti de noi, oamenii simpli (normal, guvernul bocilor nu poate sustine o initiativa privata... doar nu pot sa fure nimic de acolo !!!).


Oameni buni, in orice desert este macar o oaza. Dupa cum vedeti, mai exista speranta..... iar eu, asa cum va dati seama, vreau sa ii sustin in ceea ce fac. Sunt asa de putini cei care FAC ceva in tara aceasta, incat orice initiativa este de admirat.

Bravo ARCA !
Asteptam sa ne faceti semne de pe Luna !

8 comentarii:

  1. http://www.arcalunar.com/alege-pachet.html asta e linkul de unde pot omii sa-si cumpere loc pe luna :>

    RăspundețiȘtergere
  2. eu cred ca am si ajuns, dar de....

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow. Uite, altceva care ar trebui sa fie la fiecare sectiune de stiri printre primele.
    Eu acum am auzit despre acesti tineri superbi si despre competitia googlelunarxprize. Ce frumos vis, sa trimiti o capsula a timpului pe Luna, eu una as opta pentu unul din pachete... poate stranepotii ma vor cunoaste macar asa dintr-o poza daca Doamne feri se intampla ceva cu bazele de date de pe pamant :P
    Serios, e superb avantul acestor oameni , multumesc ca ne-ai spus de ei...

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu siguranta intr-o zi vom atinge si Luna.

    Ceea ce nu inteleg alesii poporului, indiferent care ar fi ei, e ca nu se pot obtine rezultate in cercetare decat in timp. Uneori e nevoie de generatii pentru a-ti atinge obiectivul.

    RăspundețiȘtergere
  5. @ did - omii nu-si cumpara loc pe Luna, cumpara un spatiu virtual pe un hdd.

    @ Un boboc - spune tot, noi nu spunem mai departe, totul ramane secret aici ;)

    @ Dilimache - minunat vis si frumoasa pasiunea lor. Stiu, mai au multe de invatat si de schimbat, dar asta nu face cu nimic mai mica stradania lor.

    @ April - cand aud de "alesii" poporului, eu dau ignore. Doar asa am timp sa vad oameni adevarati, reali si vii.

    RăspundețiȘtergere
  6. da, am inteles ce-si cumpara. ma refeream la loc de ramas, cu poza sau nush ce cuvinte vor ei sa trimita.

    iti dai seama ca pt mine e egal cu zero, nu? dar probabil merita omuletii astia cu proiectul ajutati. in nici un caz pt spatiul ala de pe luna care da, ok, e doar o data pe disc.

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Did - da, "omuletii" merita ajutati. Daca se poate, daca e cu ce....

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi-a parut asa de bine cand am auzit stirea asta, am zis: "In sfarsit ceva cu care ne putem mandri".
    Sa le tinem pumnii!

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.