luni, 28 septembrie 2009

163. Propria inchisoare

Am comentat de-a lungul vremii pe zeci de bloguri. "Mi-am dat cu parerea" cum spune sec cineva. Atata am comentat pana mi-am stricat tastatura. Aleluia, aleluia, sa se odihneasca in pace in Raiul tastaturilor ! Cat ea se odihneste acolo, eu am sa mananc o amandina la pomana ei ;)

Pe cand comentam eu de zor in stanga si dreapta, am vazut ca foarte multi proprietari de bloguri imi verifica acuitatea vizuala cu codul de control. Suplimentar, ma anunta ca orice comentariu necesita aprobarea patronului.....

De ce va este teama oameni buni ?

Ce rost au aceste masuri de prevedere ?

Cine ridica ziduri si garduri, ajunge sa traiasca intr-o inchisoare. Fara ca macar sa inteleaga acest lucru.

11 comentarii:

  1. ca ne e frica de adevarul altora care vine sa f. in gura adevarul nostru si nici nu vrem sa vada altii actul respectiv :))

    da mai, suntem niste incapabili, ce vrei? :P eu recunosc.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Did - si iata cum adevarul vrea sa ajunga la orgasm si noi nu-l lasam. Rusine sa ne fie :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai sa te "stresez" cu un link care o sa-ti placa:

    http://viataprinbalonulroz.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. :) nu ma pot pronunta, n-am avut niciodata moderare la comentarii. dar din fericire n-am avut nici parte de troli (parca asa se numeau rau-intentionatii care lasa comentarii aiurea). in plus, din moment ce poti oricum edita comentariul oricarei persoane care isi lasa parerea pe blog (cel putin in wordpress) nu vad motivul pentru a baga moderare

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Gabi - multumesc pentru link.

    @ lollitta - si daca vin troli, ce se intampla ? Nimic. Problema e cand "patronul" le da atentie, si importanta raspunzandu-le.

    Trolii se plictisesc repede cand nu sunt bagati in seama.

    Dar inchisoarea ramane odata construita. Si din ea se iese greu, doar prin evadare inseland cel mai dur temnicer din lume: propria fiinta !

    RăspundețiȘtergere
  6. eu am moderare pentru comentariile facute la postarile mai vechi de 3 zile.
    mi-am bagat chestia asta dupa ce am constatat ca un cititor nou isi daduse cu parerea la articole vechi de 2 luni, parerea lui era una misto... da cine sa-i raspunda ?

    RăspundețiȘtergere
  7. @ ajnanina - deci nu e o protectie la tine, e o atentionare ca a trecut pe acolo cineva.

    Ce super este, sa-ti citeasca cineva postarile vechi.

    Acum ma gandesc cati o sa mai stie peste 1-2 ani de subiectul meu despre iubire. 1-2 oameni poate ?

    RăspundețiȘtergere
  8. Darael,
    se intampla destul de des ca cineva sa citeasca postari vechi...
    si pe mine ma apuca uneori, in special la blogurile oamenilor dragi...
    daca vrei asta, pe blogul meu da click pe LinkWithin, sub oricare din subiecte, fa ce-ti zice si pe blogu ltau, sub fiecare postare or sa apara legaturi cu altele 3, alese pe baza cuvintelor comune sau aleator...

    iar despre subiectul tau o sa stie cine vrei tu. si cei care gandesc la fel ca tine. macar partial. si inca multe persoane in afara lor :)
    aminteste-ti, cine a fost mai impresionat atunci?
    tu?
    daca da, e bine. inseamna ca tu iti vei aminti cel mai tare.
    eu aparent uitasem, dar dac-ai pomenit, mi-am amintit cum si ce. pentru ca ai vorbit despre realitate.

    RăspundețiȘtergere
  9. @ ajnanina - multumesc. Pana acum am vazut in multe bloguri cele 3 linkuri, dar nu stiam cum sa le introduc si la mine in ograda.

    Nici macar nu m-am gandit la acest aspect, sa nu mint. Amu, gata, am rezolvat. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  10. sa te bucuri de recitiri...
    si de urmele trecerii celor ce cred in ceea ce spui... :)

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.