miercuri, 2 septembrie 2009

111. Telefon catre Dumnezeu

Era in fata mea. Imbracata regulamentar, in negru, cu capul acoperit. Chiar si geanta o avea neagra conform stasului. Doar telefonul era ceva neobisnuit pentru o calugarita ce se plimba prin oras.

Imi imaginez acum cum intreaba:
"Alo, buna ziua, aici X. Pot sa vorbesc cu Dumnezeu ? [...] Cine e acolo ? Ah.... Sfantul Petru ? Dar eu doream cu Dumnezeu sa-i spun ceva important..... Pot sa revin mai tarziu ?"

Un telefon special pentru Dumnezeu.
Ce numar o avea Doamne-Doamne ?
Stie cineva macar prefixul ?

10 comentarii:

  1. Nu+i frumos sa glumesti cu Doamne Doamne ...

    RăspundețiȘtergere
  2. @ R.R - de ce sa nu glumesc cu el ? Daca ar fi langa mine, am manca impreuna o inghetata si am savura un ciorchine de strugure.

    Apoi am rade 5 minute de intrebarea mea cu prefixul.....

    De ce sa nu glumim cu Dumnezeu ?

    RăspundețiȘtergere
  3. @ ajnanina - uite la ea ce smecherie, stie numarul. Ahaaaaa.... deci tu tii ocupata linia toata ziua :D

    RăspundețiȘtergere
  4. cand nu stau pe bloguri...
    sua la serviciu, atunci uneori uit numarul... :)

    nu, frumusetea e ca, desi Unul, poate raspunde tuturor...
    dar tu stii asta mai bine ca mine... :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Ajnanina - stiu. M-ai prins, nu pot sa nu recunosc :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Numar... nu, fara numar... orice facem, zicem... "se aude"; de ce ar trebui numar?
    Nu vreau sa cred ca se poate vorbi cu El doar cu numar... nu vreau sa stau la rand... eu vreau sa vorbesc acum si azi... si vorbesc!
    Uneori, din pacate uit... ca ma aude!

    RăspundețiȘtergere
  7. @ claudia - nu lua in serios tot ce spunem noi pe aici cand radem si glumim.

    Spune tot ce ai de spus cand vrei, unde vrei si cat timp vrei. Apoi, daca ai rabdare si vrei, poti sa auzi si cum ti se raspunde. Intotdeauna e un raspuns; intotdeauna.

    RăspundețiȘtergere
  8. Darael - intreb nu dau cu parul ...

    RăspundețiȘtergere
  9. @ R.R - stiu ca intrebi si esti atat de dulce ca intrebi.

    Hugs mare !

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.