joi, 3 septembrie 2009

114. Nedumerire existentiala

Sunt intrigat de la o vreme de actiunile celor pe care ii vad. O gramada mare de persoane care fac cu totul si cu totul altceva decat ceea ce stiu sa faca, ceea ce ii atrage, ceea ce se pricep.

Pe bune, nu va inteleg.
Daca va place sa faceti ceai, deschideti o ceainarie, nu crosetati toata ziua.
Daca va place agricultura, cumparati 1 hectar de pamant si faceti cele mai bune rosii din lume.
Daca va place sa faceti sex, mergeti in Olanda unde bordelurile sunt ceva normal si traiti din asta.

Dar nu, oamenii furnici stau aici si fac orice altceva.
Si se plang ca nu le place, nu sunt fericiti, nu simt nimic o zi intreaga.

Cat de greu este sa fi sincer cu propria persoana ?
Cat de greu este sa recunosti ce poti si ce nu ?

21 de comentarii:

  1. Iar parerea mea este ca mare parte din 'gramada' nu inteleg ce ii atrage, nu stiu la ce se pricep. Si vorba copilului meu, eu as vrea sa fiu turist, dar nici sa fiu turist nu cred ca ma pricep sa fiu.

    Ca raspuns la intrebarea 'Cat de greu este sa recunosti ce poti si ce nu ?', mare parte recunosc ce nu pot, stiu ce pot dar nu le place dar putini inteleg ce ii atrage si pot sa faca(si aici nu-i numai vina lor).

    Catalina

    Catalina

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Catalina - cred ca nu ai fi un turist foarte bun.

    Daca ai avea 10 milioane euro, poate ai cumpara o casuta undeva in strainatate (la munte din cate simt eu) dar nu ai fi o viata cu rucsacul in spate din tara in tara sa tot vezi una sau alta.

    RăspundețiȘtergere
  3. mie-mi place doar sa dorm, la asta ma pricep de minune, tocmai am vreo 10 ore in spate and counting :> nu cred ca ma plateste nimeni pt asa ceva.

    ca idee, eu n-am gasit ce vreau sa fac si nici la ce ma pricep, so... nu ne mai judeca asa aspru, okay? :> it's not easy being us, you know...

    si de ce ne trimiti in olanda pe astia carora ne place brusc sexul? mai bine sa luptam sa se legalizeze si aici una alta :)) :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa facem ce ne place? Da, mi-ar place sa-mi deschid o gogoserie... insa stiu ca nu merge... nu as trai din ea... sau mi-ar place o casa la tzara, pe pamant si gradina mare... insa copilul unde ar invata, sotul unde ar munci... multe ne plac , multe am face, insa totul depinde de resurse... se poate si altfel oare?!

    RăspundețiȘtergere
  5. se poate dar ne este frica, si ii tragem cu justificarile, asta e ... in final nu credem destul de tare in noi, pot spune . Acum si societatea e in asa fel organizata, incat sa ne lege pe noi ca individ cu de toate. Cine a gandit treaba, a gandit-o tare bine, sau poate e intamplatoare, cine mai stie ;)), spusa tot asa ca justificare :DD
    Dar daca stau si ma gandesc, tare mi-ar place si multa liniste mi-ar aduce o munca de placere mmmmmm! Acum sa si intreb dac vreau sa stiu... oare pe mine unde ma vede Dara mai potrivit asa (un mare emoticon rusinos pt indrazneala). Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  6. Da!

    Foarte greu găsesc oameni împliniţi

    RăspundețiȘtergere
  7. @ D - daca te-as pune sa dormi 10 zile la rand, m-ai bate dupa 3 zile.

    Si de ce Olanda ?
    Pentru ca are lalele si milioane de biciclete ;;)

    @ Claudia - tinand cont ca exista gogoserii, inseamna ca este rentabil. Nu cred ca o afacere mica poate rezista doar asa, ca patronul baga bani aiure in ea.

    Ca idee, nu esti potrivita pentru o gogoserie / langoserie. Deci, trebuie sa cauti altceva. Ceva ce sa simti ca te face sa plutesti.

    @ Un boboc - ne omoram in fiecae zi cate putin, pana ajungem sa fim morti cu patalama.

    Ca raspuns, nu-ti spun nimic. Trebuie ca TU sa gasesti raspunsul pentru a-l trai 100%, sa nu te indoiesti maine sau peste 10 ani chiar daca dai de greu.

    @ Evergreen - e plin locul de oameni furnici. Unde sa mai aibe loc oamenii impliniti ?

    RăspundețiȘtergere
  8. Sigur Dara, toata viata cautam si o sa tot cautam asa in infinit cate ceva, e in natura noastra... Ce iti e si cu liberul arbitru asta !!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Si ce facem daca ne place, si chiar ne pricepem sa facem mai multe?
    Le luam pe rand?

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Un boboc - Sabotor mare liberul arbitru, nu-i asa :D

    @ Nina - intotdeauna e ceva deosebit, ceva ce e mai presus de celelalte. In majoritatea cazurilor, cele de pe locurile 2-10 ajuta ca sa se realizeze, implineasca prima tendinta.

    E usor de vazut asta daca ai rabdare sa analizezi.

    RăspundețiȘtergere
  11. apai, una e ce ne place si poate alta ce ne pricepem...

    imi place sa beau ceai, da cand il fac fie uit cana cu apa pe foc, fie o pun pe aragazul neaprins, fie fac ceaiul si uit sa-l mai beau... si alte variatii pe tema.

    imi place sa mananc rosii, nu neaprat sa le ud, sa le plivesc, sa le leg si alte alea...

    imi place... ma rog, peste asta putem trece...

    lucrurile la care ma pricep si care imi si plac teribil sunt: sa citesc, sa scriu, sa ascult si sa vorbesc. si asta si fac, chiar si profesional vorbind :))
    asa ca, din punctul asta de vedere sunt ok :)))
    dar asta nu-mi garanteaza sinceritatea...

    RăspundețiȘtergere
  12. recitind ce mi-ai raspuns, in special la partea cu "datul de greu", ma intreb daca e normal sa dai de greu cand doresti si faci un lucru. Ce stiu eu este ca atunci cand ceva este sa spunem pe aceeasi lungime de unda, sau in afinitate cu posibilitatile sau capacitatile noastre, atunci acel lucru ar trebui sa mearga usor, iar cand de exemplu eu imi doresc ceva, dar totul merge greu este ca si o fortare a sortii ca sa spun asa, adica ceva nepotrivit pentru mine si un semn ca nu e ceea ce am eu nevoie. Spun asta pentru ca stim cat de gresite sunt unele dorinte ale noastre, adica nepotrivite pentru noi. Si mi se pare prea comunista ideia ca trebuie sa tragi in viata ca si satisfactiile finale sa fie mari.

    RăspundețiȘtergere
  13. @ ajnanina - esti un exemplu ca se poate, ca oamenii pot sa traiasca frumos facand ceea ce doresc si ceea ce se pricep sa faca.

    @ Un boboc - e normal sa fie momente grele orice ai face. Nu traim intr-o cupola de sticla. Traim in lumea reala si interactionam cu ea. Dar cine face ceea ce se pricepe, ceea ce ii place, nu se mai gandeste la greutati... pe cand ceilalti.....

    Si ai dreptate. Satisfactia si succesul cu orice pret e o taNpenie mare a societatii actuale.

    RăspundețiȘtergere
  14. sigur sunt multe aspecte de discutat dar nu se poate aici... E super asa o intalnire cu tine la PUPITRU chiar daca nu vrei tu, noi ceilalti in sala, ca la conferinta de presa si tu raspunzi la intrebari, discutia de dezvolta, fiecare spune ce simte, glume, rasete, desigur se serveste inghetata si prajituri, multi vor vorbi cu gura plina si mustati de lapte, si tu cu platouri pe masa dar nu ai sa ai timp sa infuleci din cauza discutie, doar pe cei din primul rand ii vei stropi de sub limba salivand, asta imi place :DDDDD, dupa aia mergem la o bere bla bla... Ce zici, frumos scenariu nuu ! :))))) Sigur as mai avea multe de spus dar ma abtin ;)

    RăspundețiȘtergere
  15. ahhh nu ma pot abtine, iese, iese, si deci in final totul degenereaza intr-o bataie cu frisca, cineva fuge dupa tine sa te unga cu smantana ca i-a ramas dorinta neimplinita si ihaaaaaaaaa nebunie curata, o seara de neuitat :DDDDDD

    RăspundețiȘtergere
  16. Intotdeauna am visat, faceam planuri sa-mi fac mica mea afacere ..in domeniul designului vestimentar…
    Periodic imi mai aduc aminte si iar fac planuri …imi inchipui diverse modele …pe unele le si creez dar nu stiu daca sunt facuta pentru un astfel de job…mi-ar placea doar partea de creatie si nu afacerea in sine…sa fac in fiecare zi altceva…de altfel nu suport rutina.
    Dar cu trecerea timpului mi-am uitat visul si anii au trecut si uite asa am implinit 10 ani pe IT.
    Nu zic ca nu mi-a placut ceea ce am facut in acesti 10 ani... am muncit din greu pana seara...uneori si in wk dar nu simteam greul si-mi placea ceea ce faceam ..in anumite etape...
    desi...si maine m-as face actrita ...ar fi singurul job care m-ar face sa zbor.. plutesc...
    Poate cand o sa fiu bunica o sa particip la vreun casting si o sa joc o bunicutza sexy...sau poate niciodata fiindca nu "cere rolul..." sau poate tine de liberul arbitru...dar eu nu incetez sa visez ;-)
    Dar pana una alta am inteles ca incepe bataia cu frisca…sa inceapa distractia :DDDDDD

    RăspundețiȘtergere
  17. @ Un boboc - slabe sanse sa ma vada cineva vreodata la un pupitru. Sanse inexistente pot spune. E greu ca oamenii sa ma vada si doar asa, live la o discutie directa.

    Dar mi-a placut descrierea.
    Astept sa vad ce se intampla dupa bataia cu frisca :D

    @ Angelica - fa modelele, ia-le in brate, mergi la o croitoreasa buna pe care o cunosti si fa hainele. Apoi, prezinta-le prietenelor, colegelor, tuturor. Spune-le ca poti sa le creezi ceva special.... voebeste ce doresc ele si cauta solutii.

    Poate la inceput o sa fie mai ciudat, dar in 4-6 luni o sa te gandesti la mine ca ti-am dat de lucru pana noaptea tarziu.

    Si croitoreasa o sa-ti multumeasca !
    Succes !

    Obs: IT-ul nu e placere, e locul de unde iei bani sa mananci. Stii si tu asta.

    Ai grijaaaaa.... vine friscaaaa !

    RăspundețiȘtergere
  18. Dara, multumesc frumos pentru raspuns...nu-ti scapa nimic...ai vazut tot..;)
    Multumesc...ups...m-a nimerit frisca...:)))

    RăspundețiȘtergere
  19. @ Angelica - ia sa vedem.... da, ai ceva frisca pe obrazul drept. Dar nu scapi doar cu atat :DDD

    RăspundețiȘtergere
  20. Bag de seama ca esti exigent! Nevazut, nestiut, parca-l zaresti dar a si trecut, ajuta dar nu apuci sa-i multumesti, singur dar iubit de multi, stai si te gandesti daca chiar exista !! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. @ Un boboc - si eu ma gandesc daca exist cu adevarat. E o adevarata provocare aflarea raspunsului.

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.