vineri, 11 martie 2011

356. Camasa este mai aproape decat haina

Suntem inconjurati de persoane care vor binele universal, binele tuturor, binele nostru il vor. De cele mai multe ori vor asa de tare incat fac tot posibilul sa impuna tuturor binele lor.

Cu acest gand va recomand sa meditati astazi la acel proverb celebru "Camasa este mai aproape decat haina."

Incercati macar o luna sau un an sa aveti VOI grija de VOI, sa fiti VOI mai fericiti, mai bucurosi, mai impliniti. Incarcati-va voi de "energie pozitiva", aveti grija de voi lasandu-i (permitandu-le) celorlalti sa traiasca cum vor. Peste un an puteti sa treceti pe aici sa imi povestiti cum s-au schimbat si cei de langa voi fara ca macar sa miscati un deget in acest sens.

11 comentarii:

  1. M-ai nimerit la fix... pentru mine era mesajul asta, sa imi aduca aminte ca exist si ca trebuie sa schimb ceva pentru sufletul meu! Am insa nevoie de un plus de energie. Unde il gasesc Dara? NU pot singura!
    Claudia

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Claudia:
    Te-ai gandit la prietenii tai? La cel mai bun?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma gandesc acum... de unde ai stiut? Am sa reflectez; am de ce!
    Claudia

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am zis ca daca incerc sa fiu eu cat de des posibil vesela si intr-o dispozitie buna, o sa transmit automat asta, asa ca nu e nevoie sa ma chinui in mod special sa le fac altora bine, sa le impun ceva. nu e mereu usor totusi

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Pozaru' - asteptam noi poze frumoase. Am ramas cu gandul la spirala aceea din casa scarilor.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Iri - cine zicea ca e usor ? Singurul lucru usor e sa uiti ca ai experimetat ceva frumos si data viitoare sa crezi ca nu se mai poate si apoi sa renunti.

    RăspundețiȘtergere
  7. O sa pun si ceva in zig-zag, Spiridusule! :)

    @ Claudia: eu stiu mereu ce trebuie sa faca ceilalti. Pentru mine nu... (apropo de talente - Spiri)

    Seara frumoasa tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Pozaru' - hehehe, ce luptator frumos ai prins.

    RăspundețiȘtergere
  9. ..eu am facut-o..eram in pragul un dezastru pe toate planele:servici,familie,casnicie...si ce crezi dupa un an(acum suntem in 2014 martie) am salvat TOT..ii MAGIC ce se poate realiza...INCERCATI ..merge la sigur.Ms Loredana

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.