sâmbătă, 17 octombrie 2009

183. Cuvinte din vacanta

Am sa incep cu un brat de multumiri pentru toti cei care au fost si sunt alaturi de mine in aceste clipe grele; am o lacrima in coltul ochiului pentru "tradatorul de servici" - m-a facut sa imi iau vacanta si nici nu m-a anuntat cu 30 de zile inainte.

Dupa cum va dati seama, rad si sunt plin de veselie. Nu eu sunt pe masa depanatorului cu "matele" la vedere :D

Asa...
Sunt in vacanta. Si e indecent de bine. Am o gramada de clipe la dispozitie (scuze tututor ca nu raspund la comentarii) si le folosesc ca in tineretea mea. Ascult muzica, ma plimb, frunzaresc carti.... gust prajituri prin cofetariile orasului. Viata grea de om in vacanta.

Mai sunteti aici ?
Lasati computerul; maine o sa fie tot aici. Iesiti cu familia, cu prietenii, cu necunoscutii si bucurati-va de ziua de azi. E toamna ! De cand nu v-ati jucat cu frunzele uscate prin parc ? De cand nu ati adus acasa casatane coapte ? Hai, iesiti..... lumea e mai mare decat va puteti imagina.

Pe data viitoare,
Darael

9 comentarii:

  1. Hmmm...cineva e entuziasmat pe aici;))...ma bucur pentru tine si sa stii ca sfatul e bun;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Era o perioada, pe un forum, cand raspundeam fiecaruia si sufeream daca cineva nu-mi raspudea si mie, la randulmeu. Si a venit o zi cand am simtit exact ca tine, acum, ei bine de atunci cred can-am mai intrat de zece ori adunate in 4 ani acolo.
    Dupa aceea mi s-a facut dor de oameni si mi-am deschis blog. Iar acum incerc ca acest blog sa a ajute, nu sa ma indeparteze de viata reala.
    Asa ca bucura-te de toamna si sa ne zici si noua ce carti merita citite. La prajituri ne descurcam si singuri :D
    Gata, afara cu noi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa ai o vacanta minunata, sa te bucuri numai cum tu stii de zilele libere.

    ...si te asteptam curand....ia un laptop, e tare comod ....

    enjoy!

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar ai dreptate.
    Dar din pacate multi nu prea avem timp in ziua de azi.. mereu suntem pe fuga mereu stim ca trebuie sa ajungem din punctul a in punctul b si doar atat..

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Ajnanina - multumesc. Asa am sa fac.

    @ Rappa_ru' - din cate vad, nu sunt singurul entuziasmat. E plina lumea de oameni cu bratele pline de bucurie

    @ Dilimache - multumesc pentru gandul bun. Ce carti citesc ? Acum citesc Lumea lui Rocannon, un sf frumos.

    @ April - un laptop e prea scump pentru mine. Momentan sper sa scap inlocuind doar o piesa si atat. Daca e vorba de 2000 ron pentru un laptop.... poate ma mai vedeti peste un an sau poate mai bine. De, sunt bogat precum greierele.

    @ loord - bine ai venit. Problema oamenilor este daca stiu cum sa ajunga din a in b. Multi merg ca bezmeticii, oameni furnici fiind si, in punctul b spun: "noi aici doream sa fim", dar, evident, habar neavand de ce sunt acolo si pentru ce.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai sigur tu gusti prajiturele prin cofetarii... castane prajite din parc... si eu?!!! Ne imbii prea mult... hop... raman doar cu frunzele si aleile... ufff!
    Te asteptam repejor pe aici... desi nici acum nu prea poti sta deoparte!hihihi...

    RăspundețiȘtergere
  7. Aha, citesti sf-uri, cine stie de pe ce planeta sau din ce dimensiune vii si tu, fiindca mai rari cei ca tine pe aici pe la noi:D

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Claudia - normal ca nu pot sa stau deoparte. Ma mananca degetelele :D

    @ Dilimache - spiridusii cu castane in manuta sunt rari peste tot ;)

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.