luni, 5 octombrie 2009

172. Oglinda fermecata

Oglinda este cel mai dur obiect cu care poate interactiona cineva. Nici un alt obiect nu poate distruge "imaginea" asa cum oglinda poate.

Intr-o lume care pretuieste doar "imaginea", asa ceva este de neacceptat.

Oare cand o sa declaram oglinzile ilegale ? Jos oglinzile ! Huoooooo.....

(cuvinte spuse indesat la marea manifestatie anti-oglinzi)

Intr-un colt pierdut de lume, cineva sopteste "Oglinda oglinjoara, cine e cea mai frumoasa din tara ?"

15 comentarii:

  1. Ce-ar fi sa nu mai existe oglinzi si fiecare sa se vada doar prin ochii celorlalti? Am fi mai sinceri? Am fi mai buni? Am fi mai modesti?

    RăspundețiȘtergere
  2. Se spune ca ochii sunt oglinda sufletului, faptele , oglinda caracterului si personalitatii...deci nu cred ca ar fi posibila vbiata fara astfel de oglinzi...o zi buna:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti dai seama ca-ntr-o asemenea lume femeile ar deveni cei mai iscusiti traficanti... si gaturile soferilor cele mai contorsionate organe in lipsa retrovizoarelor... si "Alba ca Zapada" s-ar sfarsi cu moartea frumoasei pentru a educa micile printese in spirit non-oglinda... si bijuteriile mnetalice ce reflecta imaginea ar fi si ele interzise... si geamurile la fel.. uff.. greu eercitiu de imaginatie.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Nina - ar fi inspaimantator. Ia gandeste-te cum s-ar vedea guvernantul boc zilele acestea; iti poti imagina un iad mai crunt ?

    @ Rappa_ru' - cu putin exercitiu, imaginea poate fi schimbata pentru a arata frumos; o mica operatie de cosmetizare si gata. Pot sa intreb - de cand oamenii sunt judecati in lumea aceasta dupa fapte ?

    @ Dilimache - o lume interesanta daca ne gandim, o lume a traficantilor femei :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu prea ma uit in oglinda. Si cind ma uit imi aduc aminte sa-mi zimbesc(pai tu m-ai invatat), sa ma iert etc... nici nu mai am probleme cu imaginea.
    Vorba cuiva, dureaza putin pina iti accepti ridurile dar pina la urma le iubesti si pe ele sunt ale tale.
    Mama mi-a spus ca la virsta ei este mai greu sa te impaci cu oglinda, dar se invata si asta.
    Cu drag
    Catalina

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Catalina - inseamna ca ai o oglinda zambareata :D

    RăspundețiȘtergere
  7. cuuum...
    pai am muncit degeaba pana acum sa ma impac cu ele?

    RăspundețiȘtergere
  8. eu vreau ca oglinda sa ma vada pe MINE, nu pe mine cel de test asa, care se tot slefuieste sa se intoarca la MINE. 'Eu' nu contez dar 'EU' sunt tot. Eu pana nu ajung la MINE INSUMI am sa fiu tot timpul neplacut reflectat, dar ce conteaza este sa fiu pe drum, si la fel ca Baba Dochia sa mai lepad din mastile astea..

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Evergreen - jos, joooooossss... :D

    @ Ajnanina - ai prins marea revolutie, ce sa-ti facem ;) ?

    @ Un boboc - nici o oglinda (nici macar una fermecata) nu o sa-ti arate altceva decat ceea ce exprimi tu. Acel "mine" este acolo - a fost intotdeauna. Amu, e vorba cum te simti bine. Cu "hainele" actuale sau gol-golut.

    Aici e marea problema. Daca iubesti "hainele" mai mult decat pe "tine".

    Grea alegere, nu ?

    RăspundețiȘtergere
  10. ei totusi un chilotel acolo as vrea sa am :)) (icon rusinos) !!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu, nu-mi plac oglinzile; imi arata tot ceea ce nu vreau sa vad, desi ar trebui sa vad!
    Cum sa ma impac cu ea - oglinda?
    sa devin prietena ei sincera? se poate?!Hmmm...Si apoi ce as putea sa vad in ea? doar stiu totul, stiu ce voi vedea... dar nu vreau sa accept! Ea oglinda nu are insa nici o vina... eu sunt buba!

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Un boboc - cu danteluta si floricele ?

    @ claudia - :D

    RăspundețiȘtergere
  13. tanga Dara !! :DDDDDDDDDDD

    RăspundețiȘtergere
  14. @ Un boboc - fara tanga. Nu se mai poarta. Acum sunt la moda cizmele pana deasupra feselor :D

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.