sâmbătă, 3 octombrie 2009

171. M.I.S.H.U.

M.I.S.H.U. si-a lansat o melodie zilele trecute; in 1 octombrie daca am retinut bine.

Groparu, Ovidiu si Nebuloasa (si nu numai) au povestit despre acest moment, asa ca m-am pus sa ascult Viteza Sangelui Meu.


Mishu Calian - Viteza Sangelui Meu


Pot sa spun ca melodia este o surpriza placuta pe care ne-o daruieste Mishu Calian, o voce calda in lumea muzicala romaneasca.

Bravo Mishu, bravo M.I.S.H.U. !

PS> Cantecul participa la un concurs international. Daca v-a placut, puteti sa il votati - detalii aici.

3 comentarii:

  1. da, vocea e calda...
    mi-ar placea sa o ascult si cand va mai imbatrani putin...
    viteza sangelui e cea din vene :)

    frumos... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Ajnanina - sigur o sa cante si peste 20 de ani; trebuie doar sa urmaresti cand o sa fie un concert.

    @ Alex Mazilu - suna chiar bine. Si se vede o crestere permanenta domparand cu primele cantece; eh, recunosc, am ascultat si din trecut.

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.