miercuri, 14 octombrie 2009

180. Toata lumea stie ca sunt un copil, nu-i asa ?


Mamiiii..... vreau din toate sortimenteleeeeeee......

32 de comentarii:

  1. Aha,deci.aveai.dreptate.sa.te.simti.un.rau....mititelule!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cine nu e un copil?
    Toti ne dorim cate ceva; spune tu sincer: e cineva ce nu doreste ceva?!
    Acummm vreauuuu o cioco calda!!

    RăspundețiȘtergere
  3. copiii n-au voie alcool :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @ DiliMache - mititelul se simte biiineee... hac... un moment sa stau jos, se misca lumeaaaa... hac :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Claudia - ciocolata calda are Ajnanina, o fatana chiar; fugi si cere repede o cana mare.

    RăspundețiȘtergere
  6. ok, puiule, vad ca ai incercat ceva-ceva... nu era nevoie chiar din toate sortimentele...
    sper ca nu doresti sa te antrenezi...

    Claudia - am ciocolata, iti dau cu drag, dar cestile sunt la Darael; cand se trezeste, cere-i!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai.grija.,.aia.au.pus.special.
    sticlele.pe.buza.prapastiei...sa.nu.le.spargi.la.al.doilea."hic"

    RăspundețiȘtergere
  8. Dara, ce sarbatoresti? :D
    ...nu de alta dar venim si noi ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ajnanina si dara.... ma cam puneti pe drumuri... ia sa-mi dati 2 cioco... da?! sunt cam nesatula, nu scapati asa usor...

    RăspundețiȘtergere
  10. si pana la urma cine trage la masea!!! iar daca e de mancat vin si eu cu o lingura mare ca sa nu iau de doua ori :DDDD

    RăspundețiȘtergere
  11. Claudia,
    pana vine Darael, ia de aici:
    http://www.uncommongatherings.com/images/UG/chocolate%20fountain.jpg

    ...se pare ca gazda e inca in refacere dupa excese...

    Darael, esti ok?

    venim sa te scoatem de sub masa?
    sau intram si noi ? :)))

    RăspundețiȘtergere
  12. Ajnanina, excese? pai ce-mi facusi... sunt pe acelasi drum...
    Hai sub masa... iupiiiii...

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Ajnanina - cine are nevoie de cani ? Luam cu degetelul ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. @ Dilimache - le sparg doar dupa ce le golesc.

    RăspundețiȘtergere
  15. @ April - sarbatoresc ziua de joi. Cred ca si la voi e tot joi, nu ?

    RăspundețiȘtergere
  16. @ Claudia - cine crezi ca are timp (hac) sa le numere (hac) ? Eu acum numar din doi in trei (hac)....

    RăspundețiȘtergere
  17. @ Un boboc - trebuie sa vii cu polonicul sa pui punci in canile oaspetilor; nu ma descurc cu toata lumea pe aici - motivele sunt evidente, hac, hac...

    RăspundețiȘtergere
  18. @ RR - iluzie foarte sticloasa si 'damigenoasa'... uite cum imi ia placerea copilaroasa.... ia sa te sabotez cu o sticla pantecoasa :D

    RăspundețiȘtergere
  19. @ Ajnanina & Claudia - fetelor, ce cautati sub masa cu cutia de cioco-boco ?

    RăspundețiȘtergere
  20. vine baiatul cu polonicul desi ar trebui sa-l spal ca e plin de cioco, si care cutie de ciocolata ca fetele sunt pana peste cap de cioco si se harjonesc acolo, iar Dili e dj si-ti pune muzica arabeasca, care se potriveste cu miscarile tale lascive :D, dupa atatea pahare, ihaaaaaaaaaaa cine mai doreste cine mai pofteste :DDDD

    RăspundețiȘtergere
  21. @ Un boboc - ce miscari ? Oasele mele sunt obosite de la ridicat sticloante. Cine mai are timp si energie pentru dantuit pe scena ?

    RăspundețiȘtergere
  22. @ Un boboc - te-ai calificat la marele concurs "comentariul anului" :D.

    RăspundețiȘtergere
  23. ei da !! si se castiga ceva sau nu stii cum sa faci, sa ma pui sa dau berea aia, sau vinul fiert ca sa fim in sezon ;)))), ia zi smecherasule :DD

    RăspundețiȘtergere
  24. Si eu sunt un copil ca si tine...nu stiu de ce ne simtim toti niste copii uneori...poate pentru ca etapa asta a vietii este una din cele mai frumoase...

    RăspundețiȘtergere
  25. si eu si eu si eu =p~
    azi am trecut pe la raionul cu vinuri si... imi venea sa cumpar jumatate din sticlele de acolo....

    RăspundețiȘtergere
  26. @ MaMeMiMoMu - ma ofer sa te ajut la carat :D

    RăspundețiȘtergere
  27. Din pacate i-am promis cuiva drag ca nu o sa mai beau pentru o perioada nedeterminata de timp...ultima data am facut o prostie din cauza gustului minunat al vinului si acum incerc sa imi spal pacatele. Dar te astept in Bucuresti de ziua mea sa te servesc cu un pahar de vin. :D

    RăspundețiȘtergere
  28. @ MaMeMiMoMu - pacatele se spala cu o cana de vin fiert. Dar nu acum, dupa ce termini cu regimul. Mai incolo, in iarna cand se fac flori de gheata pe fereastra.

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.