duminică, 8 martie 2020

Aspecte necunoscute din viata mea

Intr-o perioada de mult uitata a vietii mele
obisnuiam sa dau sfaturi oamenilor identificand problemele si cautand cele mai potrivite cai pentru rezolvarea lor aplicand un principiu simplu: cea mai scurta cale, cele mai mici eforturi, cele mai mici costuri.

Intr-o zi mi-am dat seama ca abordarea mea e gresita.

Nu, nu pentru ceea ce va ganditi.
Nu, sfaturile erau bune, erau cele mai bune sfaturi pe care cineva putea sa le gaseasca.

Sfaturile mele erau gresite 
pentru ca erau pentru o lume normala, o lume a oamenilor care vor ca ziua de maine sa fie mai buna decat cea de ieri. O lume ideala cum mi-a spus cineva odata "sfaturile tale se potrivesc unei lumi ideale".

De atunci nu mai dau sfaturi
si fac tot posibilul ca oamenii sa nu mai dea de mine.

#darael

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.