luni, 3 august 2009

01. Hello world

Hello lume !

Dupa chinuri ce au tinut clipe nenumarate, in aceasta zi minunata s-a (re)nascut si blogul meu precum Pasarea Phoenix cea din vechime. Ce veti gasi aici de acum inainte ? Doar Clipe, doar franturi de Viata. Clipe pure, nemodificate, necizelate, neretusate. Clipe de Viata asa cum sunt ele, pline de surprize si neprevazut. Clipe de Viata invelite in sentimente si senzatii personale.

Multumesc tuturor celor care mi-au fost alaturi in aceasta perioada a renasterii din propria cenusa. Nu-l cautati pe vechiul Darael. E undeva ascuns sub munti de inghetata si frisca :D

Oricine ati fi, va multumesc ca ati trecut pe aici. Daca o sa va placa ce ati gasit aici, am sa va astept si maine. Sa fiti iubiti !

16 comentarii:

  1. as risca sa trec muntii aia de care zici...
    da riscul e mai mare sa ma opresc in ei... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa nu-l cautam pe vechiul Darael? S-a autoexilat, te-ai schimbat sau nu erai tu?
    Sper,oricum ar sta lucrurile, sa te simti mult mai bine si mai plin de speranta ca lumea e buna si dreapta. Utopic, da, dar salvator pentru un suflet mare si bun ca al tau.
    Te imbratisez si sunt alaturi de noul Darael cu multa curiozitate si drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Haaaaaaaa!!!! Bine ai renascuuuut!

    Nu stiu cum canta pasarea Phoenix, dar iti cant asa cum face cocosul in japoneza: KURU-KU-KUNDAYOOO! KURI-KURIIII! (extras din desene animate -"Sindbad marinarul".

    E tare frumos toooot!
    Sa fii iubit, sa simtim cu totii cat suntem de iubiti!

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Ajnanina - muntii de inghetata sunt munti de care nu poate trece nimeni; chiar si carcotasii o sa pice intr-o zi intr-o vale de unde nu o sa mai vrea sa plece niciodata, o vale cu inghetata de rom cu fulgi de cocos, impanata cu bucatele de papaia si ananas si mango.....

    @ Dilimache - lumea e buna si dreapta ? De unde ai scos asta copil bun ? E doar un vis al copilariei bunatatea lumii (lumea ca omenire)

    @ Mikka - frumos cantec. Ia sa vad daca am pe undeva filmul cu pricina. Astazi e o zi frumoasa pentru povesti cu Sindbad. Daca nu gasesc, am sa gasesc sigur povestea in carticica celor 1001 nopti.

    RăspundețiȘtergere
  5. Desenele cu Sindbad tre' sa fie musai pe vreun site cu Anime.
    Ia vezi pe dramaclick.com. in buzunarasul cu Anime...

    O zi de mare Bucurie iti doresc!


    PS Mai, draga, cred ca ar fi grozava o gelaterie a ta, ne-ai rasfata cu cele mai bune inghetate. Ai niste reteteeeeee! Vezi ca Ajnanina tocmai se straduie cu mare tarie sa se abtina de la tentatii, poate o ajuti sa-si dea seama ca nimic nu trebuie... Yo ma ofer sa ma scufund in rom...

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Mikka - o gelaterie ? De ce nu ? Mi-ar place, asa cum mi-ar place o ceainarie... sigur as face ceaiuri speciale pentru fiecare client, retete unice, dedicate.

    Oooo... o baie in rom ?
    Nu se accepta. Usuca pielea si e nerecomandata femeilor.

    RăspundețiȘtergere
  7. oops!
    acu vad ceainaria ta...
    ma tem ca iti fac concurenta...
    desi de la distanta asta nu-i bai...

    RăspundețiȘtergere
  8. @ ajnanina - nici un pericol pentru ceainaria ta. Nu cred ca am sa deschid vreodata nimic, ceainarie, gelaterie sau simplu butic.

    Peste tot unde am fost si am incercat sa castig ceva, totul s-a prabusit in jur. Acum, nefacand nimic, astept sa se prabusesca lumea intreaga in jurul meu; sincer, nu m-ar mira deloc.

    RăspundețiȘtergere
  9. @ fedaykinn - adevarat graiesti !

    RăspundețiȘtergere
  10. Darael,
    iarta-ma daca m-am exprimat gresit.
    nu e vorba de asta, cine a pomenit ceva de bani sau de castig?
    (si n-ai decat sa respingi in continuare cu vehementa ideeea castigului, zicea el Richard Bach: ,,sustine-ti limitarile si in mod sigur ele iti vor apartine")a trecut de mult vremea cand spiritualitatea si prosperitatea erau incompatibile...

    e vorba de faptul ca nu imi place sa fac concurenta nimanui si am respctat intotdeauna urma pasului care a trecut inaintea mea, indiferent cat as vi visat sa calc acel teritoriu...
    si daca as fi citit la timp la tine n-as fi mai scris eu, sau cel putin nu acum.

    RăspundețiȘtergere
  11. recitind ce-am scris imi dau seama ca am incalcat regulile casei...
    am scris un pic suparata...
    imi pare rau.

    RăspundețiȘtergere
  12. @ ajnanina - ca plata pentru supararea ta va trebui sa ne 'lovesti' cu o cana de ceai aromat de la ceainaria ta, ceai nici fierbinte, nici rece, fara zahar sau frisca sau lapte.....

    Ceai pur, racoritor si inmiresmat avand langa o felie de chec cu nuci si cacao, cu 3 stafide in el si bucati de coaja de lamaie :D

    PS> De ce am spus de castig ? Pentru ca, oricata bunavointa are cineva, o ceainarie e o afacere. Chiar daca nu e pe +, pe zero tot trebuie sa fie ca sa reziste in aceasta lume minunata. Iar eu sunt un antitalent la acest capitol.

    RăspundețiȘtergere
  13. ok...deja ma simt iertata...
    sa vad cum reusesc sa fac checul ala cu fix 3 stafide in felia ta... :)

    ceaiul...
    http://www.glitter-graphics.com/graphics/563151
    am respectat intocmai indicatiile - pur, racoritor si inmiresmat, doar ca trebuie sa mai sufli un pic.

    RăspundețiȘtergere
  14. Iti doresc liniste in frumosul tau suflet, bucurii cu carul si oamrni minunati alaturi...

    RăspundețiȘtergere
  15. @ ajnanina - se accepta si 4 stafide, chiar si 5, de ce nu ?

    @ MARIA - multumesc Maria !

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.