luni, 24 august 2009

73. Recomandarea zilei

Ca recomandare a zilei, va invit sa va bucurati de ceva simplu, usor si delicat:

FRAGUTE !
Proaspete, culese cu manuta proprie in padure, una cate una si mancate pe loc.


Pofta buna tuturor !

Update: am adaugat o poza de pe blogul lui April. Multumesc Cherry Flower !

20 de comentarii:

  1. Fragute? Oare am mancat vreodata? Iti adulmec palmele pline...

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine c-ai precizat ca trebuie mancate pe loc... asa da ospat! Fiindca altfel as putea pati ca acum cativa ani cand le-am strans intr-un paharel de plastic pt 10 minunte si pe fund am gasit viermisori...

    RăspundețiȘtergere
  3. mie imi plac fragii, nu fragutele...
    de aia ai?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bune sunt....yamii.
    Poti sa atasezi si o poza cu fragute de aici:
    http://aprilcherryflower.blogspot.com/2009/06/fragute-la-dragute.html

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Darael

    Cred ca trebuie sa joc in Matrix(unde te conecctezi la matrice si poti face orice) ca sa mai pot manca fragute in Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  6. Oricand Dara cu multa placere!

    RăspundețiȘtergere
  7. @ martisor - cine stie ? Daca ai fost la munte se poate sa fi vazut pe acolo fragute. Dar la oras nu sunt. cel putin eu nu am vazut niciodata in piata. Sunt fructe f f sensibile, fine si delicate.

    @ Ajnanina - cred ca se mai gasesc pana in septembrie. Sa vedem, sa studiem, cine stie ?

    Doar sa nu fie pe lista de necesitati pentru inghetata :D

    @ April - placerea a fost a mea.

    @ Jokerstyle - nici in Matrix nu cred ca se poate. Parca este prea poluat orasul acela. Cum sa creasca fragute acolo ?

    Dar mai simplu este sa iti iei tu rucsacul si sa dai o fuga pe munte. Ce zici ?

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Dilimache - cred ca virmisorii erau mai speriati decat tine. Si doreau sa scape repede, cat mai repede din paharel.

    RăspundețiȘtergere
  9. eu pot spune ca mi-am luat rucsacelul si am urcat muntele si am mancat aaa, nu fragute ci afinute :DD, bune tare, dar si pretul a fost prea mare. Deci afinele au avut un gust super dulce aromat dar si dimineata am avut senzatia ca m-a batut cineva peste tot, desi paznic la afine nu am vazut, poate era invizibil :), numai bataia o resimt foarte bine in toti muschii si toate osisoarele :))

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Un boboc - poate este un semn ca trebuie sa mergi mai des pe acolo; sa se obisnuiasca afinele cu tine ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Avantaj de Maramures: avem fragute si pe langa garaj. Ia poftiti.

    RăspundețiȘtergere
  12. @ LOST - asemenea comentarii ar trebui interzise prin lege :D

    Unde spuneai ca stai (icon pofticios) ?

    RăspundețiȘtergere
  13. DREAM LAND, Dara.
    Dar avem si mure, afine la greu, iar aroma perelor e de nedescris...

    RăspundețiȘtergere
  14. Daaaaa, si mure, si afine, si pere, si prune....

    Si ciuperci proaspete din padure pentru tocanita si lapte bun bun de baut din ulcele de lut.

    Gata, nu mai spun nimic; e pericol sa se ude tastatura cat salivez pe aici =))

    RăspundețiȘtergere
  15. buna Darael,
    scuze de off-topic, da-mi place site-ul tau, cel de pe 110mb.com..

    ne mai auzim, la articolul asta ce as putea comenta? decat ca in spatele casei mele incepe padurea si deseori mergeam dupa fragi cand eram copil; acu se vede c-am imbatranit, nu numai fizic (am 45), ci si mental, am uitat sa mai fiu copil si sa ma bucur de micile bucurii ale vietii!

    mai trec pe aici, ca-mi place cum scrii, dar mai ales cum gandesti!

    RăspundețiȘtergere
  16. Mmmmmmmmmmmmm... ce-mi place să culeg frăguţe!

    RăspundețiȘtergere
  17. @ Smart and funny - welcome !
    La site mai am mult de lucru, dar o sa vina o zi si pentru el. Sunt multe lucruri de spus, multe idei de adaugat, multe raspunsuri de dat.

    Amu, cu fragutele, sa ne spui cate ai papat saptamana asta. Acum stim ca poti sa mergi dupa ele. Ce sa-ti facem, nu mai ai scuze :D

    @ Evergreen - cui nu-i place ? sa culegi un pumn, sa stai apoi pe o piatra si sa papi totul incet, pe indelete fara nici o graba.

    RăspundețiȘtergere
  18. s-ar putea ca fragii sa se fi trecut pe la noi, cel putin asa mi-a zis fie-mea mica; daca voi gasi, voi face poze si voi scrie si eu un articol cu poze, la mine pe blog, ca tot sunt acuzat ca am un blog de copil de 14 ani, de articole copy/paste

    momentan nu am aparatul foto, e la fie-mea cealalta, care e-n Ungaria, intr-o tabara, si cu ap. foto de pe telefon nu pot face poze de detaliu...si am fitze cand vine vorba de poze...

    Si apropo de site, chiar ca merita dezvoltat! Ce scrii tu acolo e ceva mai mult decat deosebit, am inteles despre ce-i vorba, si-mi place!

    RăspundețiȘtergere
  19. care site? vrem si noi adresa.

    RăspundețiȘtergere
  20. @ Smart and funny - ce elegant ai scapat sa nu mergi dupa fragute :D

    @ April - e minunatul meu site cu sfaturi care este intr-un nou "hotel": http://darael.110mb.com/index.htm

    Nimic nou sub soare.

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.