luni, 10 august 2009

24. Plimbare cu taxiul

Micutul paianjen ma studia de pe zid.
Statea acolo de cateva ore sperand ca nu o sa fie bagat in seama. Sau poate dormea, cine stie ce face un paianjen care nu da din picioruse ? O mogaldeata cu 8 picioare galbene cu dungi. Si el era tot galbior, greu de vazut pe culoarea peretelui.

L-am luat cu o hartie si l-am scos afara fara sa-i cer nici o plata pentru plimbarea 'cu taxiul'. I-am spus ca este 'din partea casei'. Atunci a sarit de pe hartie si dus a fost. Drum bun mititelule !

5 comentarii:

  1. Imi aduci aminte de bunicul meu care prindea musca si ii dadea drumul pe fereastra.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ April - bunicul tau era plin de mila.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu-mi plac păianjenii ... nici eu nu-i omor, tot cu hârtia mă descurc la datul afară.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Dilimache & Chat Noir - deschidem o firma de taxiuri ;;) ?

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.