marți, 4 august 2009

07. Trei fete si o tigara

Stateau in statia de autobuz fara sa bage in seama ca le urmaream. Trei fete de 15 - 16 ani trageau dintr-o tigara. O singura tigara facuta posta asa cum doar soldatii mai fumeaza. Dar ce buna era ! Obrajii faceau gropite atunci cand buzele ajungeau pe chistoc dar bucuria le era maxima atunci cand luau acea pozitie caracteristica cu tigara tinuta cu doua degete langa obraz.....

La un moment dat, fata cea mai mica s-a saturat si l-a abordat pe baiatul care statea langa ele cersind o tigara. Baiatul i-a intins pachetul sa ia o tigara, iar fata si-a umflat pieptul a mandrie. Ia priviti, am tigara MEA !!!

11 comentarii:

  1. Imi place noul tau blog, pare o colectie de nuvele scurtissime. Imi place mai ales ca scrii fara sa judeci. Mi se pare un exercitiu foarte dificil.
    Tigara... mi-am amintit-o si eu, ce mandra mai eram cand trageam cate un fum in parc, dezgustator imi pare acum... dar atunci da, era parola catre grup, mai putin curiozitate si aproape deloc dorinta proprie. Fata aceea din statie a demonstrat ca poate...

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Dilimache - ma bucur ca iti place noul stil. Dar nu e greu deloc, e doar ceea ce vad / simt / traiesc intr-o clipa anume.

    Da, fata a demonstrat ca poate. Ea credea asta, celelalte fete au crezut si ele.... doar eu nu am crezut. Dar pe mine nu m-a intrebat nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am tigaaaraa meaaa sunt pionieer
    Si ma mandresc cu eeaaa, sunt pionieer.

    Na, am scris si eu ce mi-a trecut prin minte. Dovada ca inca nu mi-am facut constiincios toate spalarile si stergerile. Maaare leneeee...

    RăspundețiȘtergere
  4. Mda... imi amintesc de fazele astea de pe vremea cand aveam si io 16 ani si nu aveam bani de un pachet de tigari. Faceam posta :)

    Ei, da' ce ma bucur ca esti inapoi

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Mikka - frumos cantecel; l-ai cantat in baie dimineata spre bucuria vecinilor ;;) ?

    @ evergreen - uite cum rascolesc eu amintirile fetelor. Si eu ma bucur ca ai trecut pe aici. Ce spui de un pahar cu suc proaspat de portocale ?

    RăspundețiȘtergere
  6. ma bucur tare ca te-ai hotarat sa refaci blogul.
    mi-ai adus aminte de alte vremuri... insa nu eram chiar asa de tanara. vreo 5-6 ani mai mult decat fetele din povestirea ta

    RăspundețiȘtergere
  7. @ lollitta - nici nu banuiam cate fete au asemenea amintiri ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Niciodata nu m-a pasionat subiectul. cred ca oamenii slabi sunt ,,prieteni" cu tutunul.E o mare tampenie creata de om .

    RăspundețiȘtergere
  9. @ MARIA - poate judeci prea aspru pe cei care fumeaza. Lor le place. De multe ori e singurul lucru care conteaza atunci cand oamenii fac o alegere sau alta.

    RăspundețiȘtergere
  10. Tocmai. Tocmai pt ca le plece si le face rau (fizic) e o mare tampenie !

    RăspundețiȘtergere
  11. @ MARIA - eu stiu multi fumatori care nu au nici o problema datorita fumatului.

    Pe vremuri de demult uitate tutunul era folosit ca tratamente in multe boli, ale sistemului nervos, ale inimii si nu numai.

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.