duminică, 9 august 2009

20. Seara cu Bega Blues Band

Venus se ridica incet deasupra caselor vechi din piata.
Bega Blues Band e pe scana lumii incantand urechile celor care sunt la aceasta ora in Piata Unirii cu melodii din alte vremuri.

Luna a aparut si ea de undeva si fuge grabita spre Venus.
Béla Kamocsa ne atrage atentia asupra ritmurilor spunand cateva cuvinte despre muzica, versuri sau compozitori si ne multumeste tuturor pentru ca i-am fost alaturi, daruindu-ne inca o melodie inainte ca Bega Blues Band sa se retraga de pe scena.

E tarziu.
Dar Luna nu va prinde nici astazi pe Venus. Poate maine noapte.

2 comentarii:

  1. Uaaa! Ce ati avut voi in Timisoara... M-am uitat un pic pe site, tare fain! Si l-am gasit acolo si pe Toni Kühn, care imi este drag si pe care am avut bucuria sa-l imbratisez, candva...

    Tare frumos. Poate ca era bine sa fie o noapte mai lunga. Dar stim ca ea nu se lasa...

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Mikka - a fost foarte frumos. Atmosfera calma, relaxata, oameni bine dispusi cu sete de viata.

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.