joi, 20 august 2009

54. Locul durerilor

Fetita statea intinsa pe pat cu burtica la vedere. Tresarea la fiecare atingere de foarfeca, dar nu m-am oprit. Era momentul sa scoatem firele dupa operatie. Cicatricea nu era mare; se vindeca frumos.

- Te doare ?
- Da, dar nu acolo, undeva in interior.
- Bine. Sa vedem ce facem cu durerea asta. Doar nu o sa te las sa pleci acasa cu ea....

I-am pus mana pe locul operatiei ascunzand cicatricea.

- Aici ?
- Da, pe acolo. Ce cald e....
- Ia pune mana si cauta unde e durerea. Mai e pe acolo ?
- Aaaa.... nu, nu, nuuuu.... (degetele apasau toata zona adanc, poate mai adanc decat se apasase pe burta vreodata). Ce ati facut ?

- Nimic. Doar am aruncat durerea la cos. Acolo e locul durerilor ! La cos cu ele !

22 de comentarii:

  1. off ce doctor bun, pacat ca asa rar intalnit... Ce simple pot fi unele lucruri daca le-am accepta !

    RăspundețiȘtergere
  2. >:D< Dara, te cam iumbesc eu ashea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite vezi? asa se cunoaste omu' bun.

    RăspundețiȘtergere
  4. si stau asa si ma gandesc la pisica aia maidaneza mangaiata de mana asta iubitoare, si o inteleg de ce nu vroia sa te lase sa pleci :DDDD

    RăspundețiȘtergere
  5. DARAEL,eu imi amintesc ce imi povestea o prietena despre sticla cu apa pusa la geam si plina cu sanatate de la Soare...:-)

    RăspundețiȘtergere
  6. faceam si eu asa cu mama cand era la spital...
    si aveam o prietena foarte buna care stia sa-mi dea migrenele la gunoi...

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Un boboc - cine va opreste sa acceptati ? Nimeni ! Dar eu va spun tot adevarul - nici cei care au fost martori, nici macar cei care au "beneficiat" nu pot sa accepte.

    @ D - ;;)

    @ April - amu, nu stiu cum e cu bunatatea aista. Firul de iarba e mai bun decat mine.

    @ Ana-Maria - e magie adevarata sticla aceea cu apa.

    @ Lollitta - sper ca acolo au ramas migrenele tale si nu te mai viziteaza.

    RăspundețiȘtergere
  8. Norocoasa fetita... toti copiii ar trebui sa aiba macar o palma din aceasta care sa le reteze orice suferinta... si nu numai ei, dar ei o merita cu prisosinta.

    Vroiam sa te intreb, exersezi zilnic?

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Ajnanina - o picatura de lumina. Cred ca o sa fie de ajuns pentru toata viata.

    @ Dilimache - ce sa exersez ?

    RăspundețiȘtergere
  10. da...
    probabil ca da...
    o singura picatura, o data e de ajuns...
    cand va fi mare o sa compare si o sa caute... nici ea nu stie ce si cum, calauzita de picatura de lumina...

    iar cei care vor veni dupa lumina ei se vor adapa din ea fara sa stie...

    o picatura devine un izvor intreg...

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Ajnanina - optimismul tau e demn de toata lauda.

    Dar se va intampla un pic diferit: cand va veni Ziua, voi intinde mainile si voi recupera toate picaturile de lumina imprastiate vreodata.

    Cei care le-au inmultit, vor ramane cu ceva; ceilalti....

    RăspundețiȘtergere
  12. Darael,
    mie nu mi-e teama.
    nici la Inviere o lumanare nu se stinge aprinzand-o pe cea de langa ea...
    si la mine ai lasat o picatura... ti-o inapoiez cu draga inima cand va fi, iar asta nu insemana ca voi pierde ceva... :)

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Darael, ma gandeam la execitiile de tehnica radianta, fiindca am vazut si o parte ne-metaforica in postul acesta...

    RăspundețiȘtergere
  14. Da, acolo e locul lor.
    Si acolo e si locul mainii bune, care atinge si limpezeste si pune...
    Burtica fetitei. Pup.

    Multumim, gratie Graziei!

    RăspundețiȘtergere
  15. @ Dilimache - chiar daca stiu cam 5 tehnici pe care le poti denumi 'radiante', nu folosesc niciodata nici una.

    @ Mikka - da, am un cos special pentru dureri; il port cu mine peste tot. Nu se stie niciodata cand o sa fie de folos.

    RăspundețiȘtergere
  16. @ Darael, sa inteleg ca instinctul si lumina sufletului curat sunt singurele arme de inlaturare a suferintei?

    RăspundețiȘtergere
  17. @ Dilimache - nu e nevoie de nici o lumina si nici un suflet curat.

    E nevoie doar de Iubire si nimic mai mult. Eu cel putin nu fac nimic in plus; doar zambesc si iubesc, atata cat pot si eu.

    Iar oamenii se vindeca "in ciuda tratamentului meu" dupa cum spunea cineva odata ;;)

    RăspundețiȘtergere
  18. E clar, daca te-as avea aici te-as opri cel putin o luna ca sa imi raspunzi la toate intrebarile pe care ti le-as pune :P Si totusi... iubire fara suflet curat exista?

    RăspundețiȘtergere
  19. @ Dilimache - doar o luna ? Putin, putin, scap usor ;)

    Si totusi... Eu iubesc si nu am sufletul curat, deci se poate.

    RăspundețiȘtergere
  20. Hai mai Darael, pacatosi suntem toti, dar iubirea adevarata purifica! Si nu cred ca esti vreun criminal de suflete ceva...

    Hm, daca ma gandesc bine, te pastrez forever fie doar si pt felurile culinare estetice si inghetate bocna...

    RăspundețiȘtergere
  21. @ Dilimache - cere si ti se va da.... am si astazi ceva special; sper sa iti placa.

    Dar inghetata nu trebuie mancata inghetata bocna, ci la limita inghetului ca sa se topeasca in gura.

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.