luni, 31 august 2009

105. O usa pana la ispita dulce

Ce face un Spiridus cand nu are de lucru ?
Face trei pasi pana in fata usilor de la Cofetaria Codrina, impinge usor si, fara sa-si dea seama, este inauntru deja. In fata vitrinei cu prajituri si prajituri si prajituuuuuurrrrriiiii.....

Miam - miam, azi am pus ochii pe o tava plina cu choux a la crème, varianta mini mini-choux. Nu mai ramane decat sa ii spun domnisoarei cate vreau. Doar trei cuvinte ma despart de ispita :D

Nu e frumos sa tastez cu gura plina, asa ca inchei aici.

16 comentarii:

  1. Deseori ma gindesc ca am mare noroc ca nu locuiesc aproape de nici o cofetarie Codrina, altfel cred ca mi-as fi luat zilnic prajituri. Cum nu am in dum nici o cofetarie... ajung mai greu sa-mi cumpar. Mie imi place tortul Regal...e tare gustos si nu este numai opinia mea :).
    Pofta buna... si deschide usa ca la asa prajituri sigur iar va adunati sa le savurati
    Cu drag
    Catalina

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Catalina - tortul regal este tortura suprema; nici nu ma uit la el ca sa nu il "abordez". Pentru ca niciodata nu e deajuns o singura felie ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. norocosule, mi-e ciuda cate prajituri poti sa papi :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ April - dar pe voi cine va opreste ? Sunt suficiente pentru toata lumea.

    RăspundețiȘtergere
  5. chiar nu banui? :)

    moama, ca se pune doar de citesc pe aici dapoi sa mai si gust :(

    gata, e prohibitie la dulciuri...doar apa e permisa :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @ April - nu, nu banuiesc nimic. Din cate simt, nu ai diabet, insulina e ok, iar glicemia e usor sub normal.

    De ce sa nu papi o prajitura nu inteleg. Sau doua, sau nouaaaaa ;)

    Ia spune, cum o sa descrii viata ta la 90 de ani ? Am trait renuntand la, renuntand la, renuntand la.... ok, dar cand ai trait si te-ai bucurat de ziua pe care ai trait-o ?

    Normal, excesele sunt nedorite si nerecomandate, dar ai grija, excese sunt si in minus, in renuntari.

    Renunt sa mananc ce imi place, sa beau ce imi place, sa ma iubesc cu cine imi place..... cam naspa.

    Dincolo de teorie, papa o prajitura, cea care iti face cu ochiul in prima cofetarie. Dar nu cred ca o prajitura te ispiteste f f tare pe TINE azi. mai degraba ceva de patiserie, poate un pic sarat, cu telemea. Ce zici ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Dara, m-ai lasat masca pentru a nu stiu cata oara.

    Da, sunt sub normal cu glicemia, si da, imi plac mai mult saraturile decat dulciurile dar sunt o pofticioasa (gurmanda, ce mai....). Imi place papa bun si se pune daca n-am grija. Asa ca, musai sa fiu moderata. In urma cu ceva ani am reusit sa dau jos 10 kg dar se pare ca le iau incet inapoi....si mi-e groza de inca o cura...

    Apoi n-ajung eu la 90 de ani....nici n-as vrea sa fiu povara pe altii. La 90 esti mai mult o leguma. Dar nu stim cat si cum avem de trait...

    Tu chiar faci tot ce-ti trece prin minte?

    RăspundețiȘtergere
  8. eu vreau sa ajung la 90 de ani sa merg la botez la stranepoti unde sa fumez dunhill si sa beau un jack :)) reclama mascata, scuzati.

    reclama la viitorii mei nepoti, adica, hihi.

    april, pai du-te si fa sport o ora pe zi si poti manca si praji, la o adica.

    RăspundețiȘtergere
  9. @ April - ce sa spun ? Structural, ai doar un pic in plus la greutata asa cum esti acum. Si nu o sa poti sa scapi decat daca "dai jos" supararile si grijile.

    Si da, fac doar ce-mi doresc. In fiecare clipa a vietii mele. Ca orice Spiridus, of course !

    @ D - tu crezi ca o sa mai ai acces la jack si dunhill ? Pai stranepotii o sa te lase fara imediat cum ajung la "sursa" hi hi hi....

    RăspundețiȘtergere
  10. PS> April - chiar grija de ingrasat e sursa cea mai importanta ca iei in greutate. Cam 70% din cauza. Gandeste-te la asta.

    RăspundețiȘtergere
  11. cele trei cuvinte cred ca au fost: ,,vreau toata tava" :))

    nu de alta, da mai suntem si noi pe aici...

    RăspundețiȘtergere
  12. @ ajnanina - cele 3 cuvinte au fost: "bine v-am regasit". Apoi nu a mai fost nevoie de cuvinte. Aveam degetul intins spre "subiect" ;;)

    RăspundețiȘtergere
  13. M-ai terminat cu "mirosul" de prajituri pe care il simt in postarea ta! Sunt si voi fi mereu o vesnic indragostita de mare si dulce... dau orice pentru astea doua! Nimic nu se compara cu gustul delicios al unei amandine... din pacate stau prost si la greutate si la glicemie si la tot... Asa ca nu e doar o usa pana la ispita dulce, ci un hol lung plin de remuscari, ganduri, framantari si ... ispita!
    Pupici si pofta buna...

    RăspundețiȘtergere
  14. @ claudia - ca ispita suprema pentru tine, iti recomand o amandina insiropata.... da, exista asa ceva si poarta numele de "ora 12". Merita sa incerci una pentru gust.

    Amandine ziceai ?
    Stii ca exista si amandinute de vanzare la kilogram ? Mici si simpatice, cu acelasi gust desavarsit.

    RăspundețiȘtergere
  15. Amandine ziceam? Nici vorba... am gasit aseara in Real, am luat si... n-am mancat! ufff... de as putea face asta si cu altele?!!
    As fi cea mai multumita...

    RăspundețiȘtergere
  16. @ claudia - ai luat si nu ai papat ? Nu se poate asa ceva. Triste sunt amandinele tale.

    Dar o sa le treaca odata ce o sa ajunga in gura.

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.