luni, 2 noiembrie 2009

195. Insemnare XXX

.............................
........................................
..............
..............................
...................................................
......


Aceasta este o insemnare despre mine, asa cum banuiti. Oare am "spus" / scris prea mult ?

20 de comentarii:

  1. mai trebuia inca putin, adica ******, si acum este complet:DD

    RăspundețiȘtergere
  2. suficient partea scrisa...
    avem nevoie si de un video, tot din categoria XXX...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai incheiat prea brusc. Si n-ai inceput regulamentar cu "....." Dar misto continutul :D

    PS: te-au invatat limba lor ieri noapte, in padure? Sau e de vina piureul de castane?

    RăspundețiȘtergere
  4. @ April - eu ;) ? Am spus aproape tot.

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Ajnanina - daaaaa... sa vezi ce trafic o sa am atunci :D

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Dilimache - superb scris, si eu ma mir ce frumos am scris. Continutul ca si continutul, dar caligrafia....

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Nina - si la obiect; la obiectul xxx ma refeream :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Limbajul universului e cifrat in cod binar ,mai am un pic si reasamblez hologramele ,e destul de clar daca stii limba spiridusilor .pasii mici te duc in final unde trebuie .
    primesti un premiu

    RăspundețiȘtergere
  9. @ do re mi fa - oh, limba spiridusuilor ? Dar noi vorbim limba tuturor, nu avem nimic tainic. Nici macar tolba nu e tainica, o tinem la vedere si aruncam cu praf magic din ea in vazul tuturor :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma bucur ca santeti mai multi .cu cat mai multi cu atat mai bine ,da tinem la vedere mai ales darurile pentru ceilalti .

    Azi noapte in vis se facea ca citeam cartea vietii in care totul era scris in x si OO aranjat asa

    x
    o o

    x x

    x x

    x
    si eu eram in centru rasfoind paginile [nu am cum sa ma desenez pe mine pentru ca eu zburam asa de repede incat ceea ce citeam disparea instantaneu si eu bagam in gusa la greu pagini intregi ,capitole dupa capitole ,stiu ca ajunsesem pe la litera I

    RăspundețiȘtergere
  11. @ do re mi - nu era nici o litera I. E doar linia care uneste toate paginile si toate semnele si toate spatiile goale... e Iubirea.

    RăspundețiȘtergere
  12. ei? ai de schimbat vreo fraza dupa 8 ani? :-)

    RăspundețiȘtergere
  13. @Dili - Am si schimbat. Acolo, pe randul al 3-lea, la mijloc. Am si bolduit si am scris si cu rosu ca sa se vada :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha, evident ca nu.s de acord... trebuiau si niste puncte verticale!!!!!

      Ștergere
    2. @Dili - puncte verticale sa fie atunci :)

      Puncte verticale
      lacrimi din cer curgand
      scara spre nori urcand.

      #darael

      Ștergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.