miercuri, 25 noiembrie 2009

217. Femeile supravetuitoare

Sunt inconjurat de femei singure. Ramase singure dupa ce sotii / prietenii / amantii au trecut 'dincolo'. Femei supravietuitoare, ramase pe aici inca un timp. Timp de trait in lume asa cum este lumea ca lume. Sau de trait asa cum sunt ele, femeile respective....

Nu e ciudat cum barbatii pleaca mai repede in majoritatea cazurilor ? In peste 80% din cazuri din cat am vazut eu.

De ce ?
Poate pentru ca femeile sunt mai legate de lume ? Poate....

35 de comentarii:

  1. cum adica inconjurat, dar ce, esti sultan :DDDDDD... Iar de ce o intind mai repede barbatii, eu zic ca sunt mai multe si mai profunde experientele traite ca si femeie decat ca barbat. Am intalnit un rationament undeva, sau nu, nu mai stiu exact, insa ideia este ca in ultimul veac partea masculina a dominat lumea cu calitatile si defectele aduse, iar acum lumea cauta sau isi cam cauta partea feminina, si de asta cei nou nascuti o fac in corp de femeie, mai mult decat in corp de barbat, pentru a experimenta si intelege energiile feminine, femeie e mai aproape de suflet decat barbatul, zic si eu...sau poate pentru simplu fapt ca sunt mai tari decat noi barbatii... sau cine stie care o fi motivul, insa ce conteaza este ca tu esti inconjurat de ele, dupa cum am mai auzit ca-ti apar pe dupa colturi mai mult goale si inca nu ne-ai spus tot, banuiesc :DDDDD, dar esti hartuit ce sa mai....

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Un boboc - offff... (era un oftat greu, din suflet ;;) )

    PS> teoria expusa este o teorie a unei feministe care incearca sa-si promoveze propriile idei si convingeri (false), departe fiind de adevar.

    RăspundețiȘtergere
  3. nici departe, nici aproape de adevar.
    barbatii ramasi singuri sunt, de obice, chiar singuri. chiar si relatia lor cu Dumnezeu e una incarcata de resentimente.
    femeile ramase singure, nu sunt chiar singure, ele le au pe toate celelalte femei. si cainele. s pisica. si telenovela. si nepotii. si vecinele.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am un raspuns insa ma intreb daca dintotdeauna barbatii au fost cei care au plecat mai devreme. Cine stie, poate au fost vremuri cand au ramas barbatii iar acum se reface echilibrul...zic si io...

    RăspundețiȘtergere
  5. :DDD macar nu poate nimeni sa spuna ca sunt un misogin...

    RăspundețiȘtergere
  6. "De ce ?
    Poate pentru ca femeile sunt mai legate de lume ? Poate...."

    ....ca femeile sunt mai cumpatate?:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce chestie ! si eu care sant inconjurata numai de barbati singuri ,nu mi se pare o perceptie absoluta, fiecare e asa cum este necesar sa fie .Chiar ieri m-am intalnit din intamplare in oras cu 2 fosti colegi din tinerete si amandurora le-au murit sotiile de tinere de cancer , mai aveau putin si ma cereau in casatorie, am fugit mancand pamantul ,daca ei sant piaza rea si sant ei supravietuitorii ,daca au luat de la fiintele alea forta vietii ?

    invers s-ar putea relativ sa ai dreptate, mama de ex a ingropat pana acum 2 ,lucreaza la al 3-lea dar cred ca asta ii da ei de cap ca are 90 de ani si lucreaza inca .

    RăspundețiȘtergere
  8. Am cunoscut un barbat care isi dorea sa moara inaintea sotiei… si chiar a murit inaintea sotiei. Acum, sigur nu din aceasta cauza mor barbatii mai repede decit femeile, probabil sunt mult mai multe ‘motive’ adunate.
    Si majoritatea prietenelor mele sunt singure desi nu-si doresc asta. Deci am eu senzatia ca statistic barbatii sunt mai putini (ca numar) decit femeile si pe deasupra mor si mai repede. De ce ? Nu stiu.
    Acum nu stiu cit de ‘legate’ sunt femeile de lume... dar eu de mic copil simteam ca sunt prea ‘legata’ de aceasta lume. Adica nu vroiam sa existe moarte (si acum tot asta vreau) si oricit de frumos mi-a fost prezentata ‘Viata de dupa Viata’ tot in aceasta lume as vrea sa fiu tot timpul... un fel de ‘nu ma satur de aceasta lume’.

    Catalina

    RăspundețiȘtergere
  9. Probabil prin natura meseriei tu stii mai bine care sunt motivele pentru care speranta de viata este mai mare in cazul femeilor (tendinta femeilor de a dezvolta boli cardiovasculare, stop
    cardiac samd sau faptul ca femeile au doi cromozomi X - tu stii mai bine, nu continui ca sa nu razi).
    E o alta teorie conform careia comportamentul sexual ar fi d vina; barbati comcureaza pentru a intra in gratia femeilor, energia consumata e mai mare, sistemul imunitar slabeste si dedarea la vicii ca baut, fumat, droguri, mancat excesiv, condus neglijent de repede - e mai probabila - poate suna stupid, dar poate fi adevarat.
    Sau altii spunn ca, odata cu instalarea depresiilor, sinuciderea la barbati ar avea mult mai multe sanse de reusit decat la femei.... sau ca acumularea stresului e cea care ii doboara pe barbati, ei tinzand sa devina introvertiti in comparatie cu femeia gura-sparta care da tot din casa doar ca sa se usureze.... Ia un exemplu la indemana: blogurile sau lumea virtuala. Te-am vazut pe tine sau pe alti barbati vaitandu-se ca nu le merge ceva sau altceva? Nu. Femei? Slava Domnului, postari personale am si eu o groaza.

    In definitiv, suntem sexe diferite, mecanisme interne diferite, psihologii diferite. E normal ca ori barbati, ori femeile sa aiba avantajul unei sperante de viata mai mari...

    RăspundețiȘtergere
  10. si chiar asa, de ce atatea intrebari in loc sa te bucuri pur si simplu de prezenta lor? Simte si nu mai analiza... :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Hmmmm... interesanta intrebare. Nu stiu. Poate pentru ca ele, fiind "ocupate" mai mult cu simtitul, simt mai bine viul si il gusta mai indelung? Poate barbatii, mai curiosi, fac trecerea, sa vada ce mai e si prin "alte parti"? Poate...

    RăspundețiȘtergere
  12. @ ajnanina - da, femeile intotdeauna gasesc inlocuitori ;;)

    RăspundețiȘtergere
  13. @ April - intotdeauna pe acest pamant barbatii au plecat primii. Ciudat, dar adevarat.

    RăspundețiȘtergere
  14. @ Un boboc - misogin ? Neeee... cu o fire iubareata ca a ta ?

    RăspundețiȘtergere
  15. @ Ana-Maria - da, cumpatate, dar nu la cumparaturi =))

    RăspundețiȘtergere
  16. @ Do re mi - atragi barbatii precum lumanarea fluturii... normal, barbatii stiu ce e frumos in lume.

    RăspundețiȘtergere
  17. @ catalina - iti place chiar asa de mult lumea aceasta ? Ai grija ce iti doresti !

    RăspundețiȘtergere
  18. @ Dilimache - ce frumoasa prezentare. Dar sunt si barbati care se plang. Stiu si eu destui. Am sa iti ascult sfatul si am sa profit la greu ;)

    RăspundețiȘtergere
  19. a propos de inlocuitori, imi place o vorba a lui Jacques Salome ... cu aproximatie:
    ,,te imbratisez pe tine pentru ca nu pot imbratisa lumea intreaga de care as avea nevoie ca sa te inlocuiesc"

    asa ajungem ratacitori...

    RăspundețiȘtergere
  20. yeah... I will survive - cinta Gloria Gaynor. Si al meu s-a dus. Eu ma rog sa ramin cit mai mult sa imi vad copiii mari, sa am grija de nepoti, sa ma plimb cu un mos pe o plaja in Florida cind voi fi baba zbircita. Supravietuitoare?!?... nah. E o pojghita atit de subtire intre aici si acolo si totul are alte dimensiuni. Greu de explicat.

    RăspundețiȘtergere
  21. Da, de mica eram legata de ‘lumea’ asta si refuzam sa accept ca intr-o zi n-o sa mai fiu in ea. Ei in ultimii ani am simtit eu ca aceasta legatura nu era iubire fata de lume... atunci insa as fi oprit timpul sa pastrez acea clipa (as fi oprit timpul pt toata lumea), nerealizind ca si clipele uramatoare aduc frumusete si bucurie.
    Pina la urma ai gasit raspunsul? Poate barbatii isi ating mai usor menirea pentru care au venit ...
    Catalina

    RăspundețiȘtergere
  22. si tata si bunicul meu au plecat prea repede. mama si bunica mea sunt doua femei extrem de puternice care merg inainte

    RăspundețiȘtergere
  23. eu astept sa plece toata lumea pentru totdeauna, adica specia asta e gresita complet, trebuie sa inceteze :P

    dar normal... cam toti vor sa fie aia care sa stinga lumina.

    bine, eu sunt nebuna, ma scuzati ca nu mi se pare o lume minunata etc. nu inteleg pt ce dracului e de stat pe aici. si cum raman femeile singure dupa aia, cand de fapt eu stiu oameni singuri inca de la inceput.

    deci... o statistica neinteresanta pt mine.

    RăspundețiȘtergere
  24. daca o femeie invata sa fie independenta nu cred ca ii mai este atat de greu sa treaca peste hopurile la care este supusa.
    mereu am inchinat palaria in fata unor femei care au fost in stare sa se descurce singure...sunt de 1000 de ori mai puternice decat femeile care depind atat sentimental cat si financiar de cineva

    RăspundețiȘtergere
  25. @ ajnanina - eu imbratisez lumea intreaga fara deosebire; poate tocmai pentru ca sunt ratacitor si singur (icon ganditor).

    RăspundețiȘtergere
  26. @ Anonim - ai explicat perfect dincolo de cuvinte; eu am inteles.

    RăspundețiȘtergere
  27. @ catalina - am gasit raspunsul; era aici si ma astepta sa vin sa-l cuileg ca o floare de margareta.

    RăspundețiȘtergere
  28. @ Evergreen - cunosti "pe viu" ceea ce am spus... dar mai trebuie ceva - sa-i lasi "sa plece"; nu este usor, dar o sa te simti usurata si ai sa poti sa te uiti detasata catre trecut.

    RăspundețiȘtergere
  29. @ Did - eu nu vreau sa sting nici o lumina; sa ramana cei care pretuiesc lumea aceasta asa de mult, mai mult decat propria lor fiinta.

    Am raspunsul si la intrebarea ta, dar nu am sa il spun aici. Si asa sunt acuzat de multe lucruri; da, recunosc, imi este frica sa nu fiu crucificat.

    RăspundețiȘtergere
  30. @ MaMeMiMoMu - oricine este de admirat daca se descurca fara ajutor.

    RăspundețiȘtergere
  31. eu tot timpul o sa am nevoie de ajutor :D de exemplu cand ma mut, cine-mi cara sacii de carti si pantere? nici daca as castiga la loto si tot n-as putea rezolva problema asta singura, ci tot cu omi.

    arrgh, ce dependenta sunt. atunci macar sa ma marit cu un milionar, daca tot nu pot fi... 100% independenta. imi compromit libertatea pt o mobila? mai bine pt tot :)))

    revenind, mami s-a descurcat singura. si mie nu-mi vine sa o admir, ci sa plang zilnic. pt ca in felul ala ai o viata de kkt, mereu cu probleme si singur si obosit... sa fim seriosi, ce e asa minunat in a te tot chinui sa iesi din kkt si sa n-aiba cine sa te tina macar in brate? daca nu sa te ajute? deci io personal nu vreau sa fiu genul asta de "victima".

    doar n-o sa zic vai ce tare, ai reusit sa te descurci dar ia te uita ce viata... GREA ai avut. sau nah, poate am venit aici toti sa facem pe eroii. nah, io-s nervoasa ca m-am trezit din somn si acuma tre sa lucrez vineri noaptea :P asa ca d-aia bomban exagerat.

    >:D< dar n-am nimic cu nimeni, in afara de ce am cu toata lumea :))

    RăspundețiȘtergere
  32. @ Did - maritata cu un miliardar ? Bleah. Eu stiu destul de multi. Si sotiile lor sunt singure nenumarate ore pe zi. Nu cred ca a te intalni cu "jumatatea" seara la masa e destul pentru o relatie armonioasa....

    Dar asta e viziunea mea.

    Amu, cu finalul spus de tine... tu nu ai nimic cu nimeni. Esti un copil bun si dulce care are obiceiul sa spuna realitatea omilor. Dar nu mai e problema ta ca ei nu vor sa o accepte sau sa o auda....

    Hugs pentru tine si toate panterele !

    RăspundețiȘtergere
  33. io nu vreau sa ma mai marit cu nimeni, dar ca idee, care e diferenta ca ma vad seara la cina cu sotul care macar a facut bani in timpul ala sau cu sotul care e sclav pe plantatie pe 10 milioane?

    adica... nu e ca si cum avem mancare si acoperis gratis si nah, doar pt mai mult tre sa ne petrecem ziua de parte de casa si pat.

    si singur si sarac, adica :))

    lasa nah, oricum murim.

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  34. @ Did - nah, ca noi NU murim, suntem nemuritori. Sa moara altii, ei si toti a lor.

    Ia sa iti propun ceva indecent: sa stai toata ziua cu jumatatea ta, sa aveti bani si timp liber.... sa vedeti Londra si sa va balaciti in piscina personala cand vreti....

    (De ce am spus asta ? Pentru ca eu vreau poze cu tine in piscina si nu stiam cum sa spun altfel ;;) )

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.