luni, 30 noiembrie 2009

222. Reintalnirea

Zile si nopti nenumarate au trecut peste mine si peste lume.... zile fierbinti si nopti adanci.... da, nenumarate au fost clipele de cand nu mai vorbisem cu nimeni. Doar tacerea mi-a fost alaturi in toti anii din urma, ani in care am stat singur fara sa intalnesc chip de om.....

Cand Batranul a (re)aparut intr-o dimineata iesind din ceata norilor ce inconjura Muntele, Zambetul meu a fost singurul salut. Nici nu astepta altul. Si nici nu i-am dat. Ce ar fi putut spune mai mult cuvintele dacat spuneau ochii nostri intalnindu-se ?

Doi Oameni se recunosteau.

Cu mana l-am invitat sa stea pe marginea stancii langa mine. A luat loc si a Privit Lumea intinzandu-se deasupra norilor dincolo de orizont. Nimic nu tulbura Pacea zilei....

9 comentarii:

  1. Frumos batran ai tu, si da, cuvintele sunt doar unelte pentru suflete nepereche, sau lase. Sper ca stanca aceea sa va mai gazduiasca. In rest, un zambet...

    RăspundețiȘtergere
  2. @ DiliMache - multumesc. Stanca mai este, dar noi nu mai suntem acolo; de mult am plecat.... nici macar amintirea noastra nu mai este....

    RăspundețiȘtergere
  3. Dili,
    ai dreptate, da lumea e plina de suflete nepereche, nu de intelepti de-astia ca Dara si Batranul ... bune si vorbele la ceva... :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Darael, credeam ca tu esti managerul amintirilor stancii aleia. Big boss, patronul, taticul lor, daca tu le strigi inapoi, ele reapar. In unele cazuri, strigatul e la fel de necesar ca tacerea, nu?

    @ Ajnanina, trebuia sa adaug pe langa suflete nepereche si lase - specia aparte a logoreicului virtual; omnivora si omnipotenta, se hraneste cu cuvinte, sunete si imagini, iar cand da de vreun singuratic misterios ataca pana la carne vie numai pentru placerea de a stoarce cuvinte din care sa se hraneasca iar si iar.. si tot asa :P daaa, bune vorbele, si multi cei care se ascund in spatele lor :P

    RăspundețiȘtergere
  5. @ DiliMache - amintirile mele sunt cu mine oriunde sunt eu; de ce sa le strig cand sunt cu mine ?

    Amintirile stancii sunt ale ei si stau bine unde sunt. Iar cele ale Batranului sunt ale lui.... sigur le poarta in desaga.

    RăspundețiȘtergere
  6. ahaaa, pai ma indusesi in eroare, nu ai specificat subiectul pentru care amintirea nu mai exista :P
    Dar nu te las, cum poti tu sti ce amintiri nu mai are stanca? sau batranul? hmmmmm.....

    RăspundețiȘtergere
  7. cine stie de ce mi-a venit in minte zalmoxe cand te-am citit...

    RăspundețiȘtergere
  8. @ lollitta - cine stie ? Daca ar fi sa il intalnesc, nu as stii ce sa spun decat "multumesc Parinte"...

    RăspundețiȘtergere
  9. @ DiliMache - raspunsul este doar unul: stiu pentru ca mi-au spus si mi-au aratat tot; nimic nu ramane ascuns sub soare.

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.