duminică, 15 noiembrie 2009

211. Cum am mai murit ... :D

Aceasta postare este o reclama nemascata catre o postare frumoasa Cum am mai murit ... a lui Moroi, de pe Blogul lui Moroi, of course :D

Nu am chef sa fac copy-paste, asa ca va invit sa cititi acolo. Aveti grija - e pericol sa muriti de ras. Eu rad si acum, hi hi hi... nici nu stiam ca am murit de atatea ori in ultimii ani ;)

23 de comentarii:

  1. multumesc :)
    l-am primit si eu zilele astea de vre-o trei ori pe mail si inca sunt in viata...

    ma gandesc ca pericolul va fi acesta: obisnuiti cu acest gen de amnenintari, nu vom mai reactiona la cea reala... atunci cand se vor hotara sa ne traga o gripa mai tare ca astea... eventual gripa gandacului de bucatarie...

    RăspundețiȘtergere
  2. mi+e ciudă doar că nu am scris-o eu... Mi-aţi acordat prea mult credit pentru ceva ce am copiat... Vă mulţumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Lasă Moroi,nu-ţi fie ciudă :))
    Or să mai apară şi alte ameninţări de soiul ăsta! Fii pe fază :-P

    RăspundețiȘtergere
  4. om fi mâțe cu 9 vieți :))

    RăspundețiȘtergere
  5. dar de vampiri ce parere ai Dara, mit sau...?

    RăspundețiȘtergere
  6. @ ajnanina - gripa gandacului ? Acum imi explic de ce stranuta gandacii asa de tare ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Moroi - noi iti multumim - ne-ai inseninat ziua.

    RăspundețiȘtergere
  8. @ April - 13 vieti. 9 aveau doar matele din secolul trecut =))

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Anonim - nu pot sa raspund acum; sunt la stomatolog, mi-au crescut caninii cam mult in ultimele 3 nopti :)

    RăspundețiȘtergere
  10. aha, si sa inteleg ca la fiecare secol se mai adauga inca 4 vieti? ;))
    no, nu-i rau

    RăspundețiȘtergere
  11. cel mai rau lucru nu e moartea, pe mine ma sperie mojicia, miselia si pupincurismul

    RăspundețiȘtergere
  12. ai murit, ai murit, acu' hai ca au trecut 4 zile de atunci...trezirea ;))

    RăspundețiȘtergere
  13. cioc, cioc, boc, boc, e cineva acasaaaa?
    ca e, ca nu-i, s-aveti seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  14. @ April - doar cei cuminti primesc in plus 4 sau 7 vieti. Ceilalti primesc cate o tarta cu frisca in freza =))

    RăspundețiȘtergere
  15. @ Zorin - adevarata problema este ca am putea ne obisnuim cu ele si sa ajungem sa le consideram normale.

    RăspundețiȘtergere
  16. @ April - 3 sau 4 nu conteaza; unele zile sunt dedicate bucuriei de a fi pur si simplu. Si nu am dormit, am comentat peste tot. Sau aproape peste tot :D

    RăspundețiȘtergere
  17. @ Dilimache - nu, nu e nimeni (treaz) ;)

    RăspundețiȘtergere
  18. @ Evergreen - neeee, noi suntem nemuritori. Sa moara cine doreste sa experimenteze acea stare.

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.