luni, 9 noiembrie 2009

202. Sluga mea, Ingerul

E plina lumea de doritori care ar face (aproape) orice sa se intalneasca cu un Inger. Pentru multi, un Inger nu e de ajuns, vor un Arhanghel.

V-ati gandit cum este un Inger care (poate) tine o galaxie in brate ? Ce cunoastere, ce putere, ce maretie ?

Ia sa termine el cu toate acestea.
Sa vina pe la noi cand il chemam, sa munceasca pentru noi, sa faca ceea ce noi ii spunem.... doar de aceasta ne rugam, nu ?

Inger ingerasul meu....

29 de comentarii:

  1. .. ia uite, spiridusul a devenit capcaun, intinde capcanute... chiar, tu te rogi vreodata?

    RăspundețiȘtergere
  2. @ DiliMache - depinde ce intelegi prin "rugaciune".

    RăspundețiȘtergere
  3. Realitate urbana- comentariu auzit duminica 08.11.2009, parcul Ateneului: Trei persoane in varsta pe o banca.
    -Fetelor, azi e sarbatoare mare.
    - Ai, nu, ce sfintisor mai e si azi? - E mare, dac-ti zic ! Sunt trei, Arhanghel, Mihai si Gavrila.

    RăspundețiȘtergere
  4. Rugaciune adica sa-ti directionezi gandurile catre ceva ce tu crezi ca te controleaza. Indiferent daca-s de multumire sau rugaminti.

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Lup Alb - da, cei patru evanghelisti erau trei: Luca si Matei =))

    RăspundețiȘtergere
  6. @ DiliMache - gandurile ? Hm, nu cred ca este o rugaciune indreptatul gandurilor.

    Daca ma gandesc la o furnica, ma rog furnicii ?

    Rugaciunea e traire.
    Fara traire nu exista rugaciune, orice am face, vorbim, citim, gandim, cugetam, admiram, meditam.... trairea este esentiala si indispensabila.

    Stii ca exista rugaciune fara cuvinte ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Apropos de ideea aceasata de a chema îngerii să "lucreze" pentru noi, vă pun o întrebare mai delicată. Am citit o carte a unui maestru Reiki - nu-i dau numele - în care acesta susţinea că, pe măsură ce profesorii capătă mai mulţi elevi, sau trec pe un grad superior, li se dau mai mulţi îngeri care îi slujesc. Unul ajunsese la un număr de câteva zeci - o cifră oarecum uluitoare!:)
    Întrebarea mea este următoarea: chiar credeţi că îngerii, aceste fiinţe de lumină atât de superioare nouă, şi care au fiecare sarcini precise pe ansamblul universului, vin să slujească nişte oameni imperfecţi - ba chiar, plini de multe orgolii uneori? Fie ei şi maeştri - calitate căpătată prin intermediul unor cursuri plătite.
    Nu intenţionez să denigrez Reiki, sau orice altă terapie spirituală , cu atât mai mult cu cât şi eu am practicat, şi am ajuns chiar până la gradul III; apoi am renunţat, în urma unei revelaţii. Dar, am impresia că în aceste învăţături spirituale ale noilor maeştri se strecoară multă neghină! Atât de multă, încât compromite până şi grâul!:)

    Vă mulţumesc anticipat, cu respect!
    Apropos, ştiu de pe alt blog al dv. că sunteţi şi medic, astfel încât suntem chiar colegi de breaslă!

    RăspundețiȘtergere
  8. eu sper doar sa nu-l supar prea tare.

    RăspundețiȘtergere
  9. eu am unul pe umar in fiecare seara, si ma ciuguleste de tricou sau de degete, si e dulce dulce, ce pot oare sa-mi doresc mai mult... multumesc si atat

    RăspundețiȘtergere
  10. pe de o parte iti dau dreptate... pe de alta, privind asa, ajungem sa credem doar in puterea, nu si in bunatatea lor...
    ii privim asemeni noua, importanti si ocupati cu ordinea Universului, prea sus pentru a ajunge la dorintele si lacrimile unei fiinte umane...
    pai asa, cum ne-am mai putea ruga la insusi Dumnezeu, stiind cata treaba are?

    oricum, abia indraznim sa ne cerem unii altora... si inventam limbaje pentru orice... dar, ma rog, asta-i alta...

    RăspundețiȘtergere
  11. mi-ai adus aminte de raposatul Stefan Iordache cu ultima fraza. E memorabial scena din Cel mai iubit dintre pamanteni

    RăspundețiȘtergere
  12. Darael, pai gandurile nu inseamna traire? Imi amintesc de cate ori vroiam sa ma rog si totusi nu reuseam sa intru in starea aceea speciala. Der daca te referi la unirea aceea cu "ceva"-ul caruia i te rogi, la valul de iubire sau de lumina sau de tristete sau speranta care se traieste, se simte ca atare, nu se comunica - atunci da, e foarte frumos zis "rugaciune fara cuvinte"...

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Florina R. - acesta este singurul meu blog.

    Mai este pe undeva o pagina web unde am abordat cateva sfaturi referitoare la sanatate "vazuta altfel", dar nu am mai adaugat de mult nimic acolo.

    Revenind la ingeri, nu cred ca este macar un inger care sa slujeasca unui om, fie ca face reiki sau nu. Ca exista suflete care ajuta pe cineva (sau nu), e alta discutie.

    Stiu ca in reiki, ca si in multe alte domenii titlul de maestru e folosit. Dar eu ma abtin sa spun ceva. Pentru mine conteaza doar titlul dat de Viata cuiva.

    Amu, despre neghina ce sa spun ? Nu ma pricep la neghina. Eu ma uit si caut graul.

    RăspundețiȘtergere
  14. @ Evergreen - ispiteste-l cu o ciocolata la cafeaua de dimineata. O sa fie impresionat. Nimeni nu-i da nimic, nici macar atentie.

    RăspundețiȘtergere
  15. @ Un boboc - esti un fericit pentru ca stii cum arata. Da, nici nu stii cat de norocos esti.

    RăspundețiȘtergere
  16. @ Ajnanina - stii ca sunt mai aproape de lacrima decat suntem chiar noi.

    Stii aceasta.
    Si bunatatea lor e dincolo de cuvant asa cum stii. Da, si aceasta o stii. De aceea putem sa plangem si sa nu murim chiar atunci.

    RăspundețiȘtergere
  17. @ Jokerstyle - un rol mare. Inca mai cauta odihna Stefan. Dar o sa o gaseasca. Sigur.

    RăspundețiȘtergere
  18. @ DiliMache - gandurile nu inseamna traire. Fa o adunare mentala. 3 + 2. Traiesti pe 3 sau pe 2 ? Sau pe 5 ?

    Cam asa ceva despre rugaciunea fara cuvinte. E atunci cand ramai doar tu si Viata. Ce cuvinte sa mai pui intre ?

    Dar mintea te "minte" si iti spune sa mai spui ceva... si inca ceva....

    RăspundețiȘtergere
  19. '' Orice persoana care nu este socata de teoria cuantica ,nu o intelege inca '' - Niels Bohr
    Pe acest considerent incerc sa-mi cladesc si eu argumentatia ,nu stiu in ce masura voi reusi ,n-am pretentii de om de stiinta ci doar de cotrabaitor prin cotloanele noului
    Si eu am facut vreo trei initieri reiki dar in final am decis ca nu vreu titlu de'' maestra '' nu vreau sa iau si eu apoi bani la altii pentru initieri reiki ,nu vreau pur si simplu . si pe mine ma frapa atunci ca ni se spunea ca primim foarte multi ingeri ajutatori si cu cat facem mai multe initieri cu atat santem mai protejati avem mai multi protectori si ajutoare deci faceti la greu initieri ca o sa captati prin voi si in voi si langa voi toata protectia necesara ,mi s-a parut ciudat, era asa ca o smantana la gura lui Nica cand zicea :eu muma? n-am mancat nimic! .Mi s-a parut ceva care nici nu merita sa ma gandsc la el ,mi se parea un non sens, asa ceva .
    Tarziu si dupa ce am citit teoria cuantica ,stringuri ,unde ,universul ca vibratie ,am realizat ca o unda de adevar e posibil sa existe in toata chestia asta .;deci -tinand cont ca traim intr-un univers holografic si fiecare isi creaza ce holograma vrea ca sa traiasca in ea si deasemenea poate sa schimbe hologrma daca nu -i mai place ,am realizat ca tot univesul este holografic si ca la fel cu noi sant si ingeri si arhanghelii si orice exista in vizibil si invizibil ,ce vreau sa spun cu asta e ca e foarte posibil ca ingerii sa se poata diviza holografic in miliarde de holograme si da trecand peste realitatea fixa cu timp si spatiu in care nici mie nu mi se parea posibil sa fie vreo fiinta de lumina in preajma mea ,intr-un univers holografic pot sa am oricate vreau linga mine cred ca de-aia si Isus zicea : -unde va veti ruga doi in numele meu, voi fii si eu langa voi '' el stia ca doar venea din cea mai evoluata dimensiune in care lucrurile astea sant ceva cunoscut

    uita-te un pic si aici pe blog : eu acum te percep ca si cum ai fii aici langa umarul meu si doar fizic nu esti ,dar intr-un univers holografic ,poate ca ,constiinta ta a calatorit via buc !si cred ca la fel e cu orice persoana la care te gandesti pur si simplu :o percepi .ii simti pentru o fractiune de secunda vibratia ,daca esti super atent ,nu exista sa nu-ti raspunda ceva .

    si in final cred ca toti cititori de aici, intr-un fel sau altul te percep ca fiind cu ei ,langa ei si doar nu esti concret, fizic.
    sau esti si atunci tocmai am demonstrat ca si universul holografic este ?.si ingerii la fel sant?

    RăspundețiȘtergere
  20. Ingerul meu este partenerul meu de drum! Incerc ca atunci cand fac ceva, sa ma gandesc daca lui ii place sau nu... sau el imi sufla si eu nu stiu?!
    Oricum "traim" in comuniune si vreau sa cred ca ne placem si ii multumesc ca imi calauzeste pasii!
    Cred in ingerul meu bun!

    RăspundețiȘtergere
  21. Eu am fost o persoana care m-am bazat pe realitatea vazuta cu proprii mei ochi. Daca bunicii m-au invatat sa ma rog la Dumnezeu am simtit ca exista Dumnezeu.
    La ingerii nu cred ca m-am prea rugat… si am emotii cind voi vorbiti asa senini de ei. Tu ai spus cuiva ca a fost imbratisata de multi ingerii, ceea ce m-a facut sa ma intreb daca eu am fost mingiiata de ingeri si oare cind? Au fost momente cind am rugat ingerii sa-mi dea un semn, probabil mintea nu ma lasa sa simt prezenta lor.
    Avem, asa cum se spune fiecare un inger? Aunci cind copiii mici zimbesc sau rid se spune ca vad un inger. Copiii mici vad ingerii? De ce nu-i mai vad cind cresc?

    Catalina

    RăspundețiȘtergere
  22. @ do re mi - comentariul tau necesita un raspuns mai larg. Am sa incerc sa fac o postare speciala pentru el zilele viitoare.

    Si ai vazut cand eram acolo ?
    Credeam ca nu ma vede nimeni. Cum ai reusit ?

    RăspundețiȘtergere
  23. @ claudia - ai un prieten de joaca ? Ce frumos.

    RăspundețiȘtergere
  24. @ Catalina - de ce sa nu vorbim relaxati despre ingeri ? Si ei sunt relaxati si linistiti cand vorbesc despre noi.

    Si da, multi oameni sunt mangaiati de ingeri. Nu toti, multi. Cand si de ce nu pot sa spun. Alegerea este doar a lor si sigur nu apare (mangaierea) cand li se cere de cineva.

    Intrebarea ta daca fiecare are un inger este veche de cat lumea. Nu, nu avem un inger. Sunt suflete (daca vrei sa le spunem asa) care ne ajuta (sau nu !!!) in anumite situatii.

    Ce putem avea daca suntem suficient de "seriosi" este un ghid spiritual. Care ne sfatuieste doar in acel domeniu, nu va juca in locul nostru la loto si nici nu ve va alege imbracamintea sau prietenii. Alegerile sunt ale NOASTRE, vrem nu vrem.

    RăspundețiȘtergere
  25. Mulţumesc, d-le Darael, pentru răspuns! Nici eu nu caut neghina, sunt altfel alcătuită, dar, într-un anumit moment al vieţii mele, Cineva mi-a impus să am mai mult discernământ. Prea acceptam totul "de bun", doar pentru că alţii spuneau aşa!

    Acea pagină cu sfaturi medicale am considerat-o blogul dv.

    Oricum, felul cum vorbiţi mă face să simt că aţi învăţat ceva în această şcoală a vieţii...şi, nu mulţi oameni mi-au creat senzaţia asta!

    Mulţumesc şi d-rei, sau doamnei Do Re Mi, care cred că a trăit experienţe asemănătoare mie. Nu faptul că îngerii ne ajută îl pun eu la îndoială (prin multiplicare holografică, sau altfel), ci faptul că ei ar veni aşa, oricum şi în orice condiţii, doar pentru că eu îi chem şi cred că e cazul să se pună pe treabă. Sună mai curând a magie...nu ştiu cât de albă!:) În general, spiritele care vin oricând le chemi sunt de altă factură...şi, de obicei, vor ceva în schimb, chiar dacă nu spun clar!
    Mă opresc aici, pentru că tema asta ar necesita o discuţie separată, după cum spune şi dl. Darael.

    RăspundețiȘtergere
  26. Nu stiu cum am reusit sa te percep ,poate s-a subtiat putin in cazul meu panza dintre lumi si simt diverse forme de constiinta ,n-as putea sa explic simplu despre ce e senzatii e vorba dar acelasi lucru l-am trait si acum o ora cand am citit ca l-au operat ieri noapte pe Dinica de colecist, m-a luat asa o tristete si o parere de rau si ma gandeam cat de grea a fost operatia asta pentru mine ,om tanar si fara alte probleme de sanatate grave si m-a busit asa un plans ca nu mi-am gasit locul o vreme si ma gandeam Doamne nu mai scapa ,e prea mult pentru un organism asa de bolnav, cum se tot spunea pe la stiri ,ce dureros sa aflu acum dupa un ceas ca au anuntat ca a murit acum o ora !cred ca i-am simtit trecerea si incep sa ma puna pe ganduri tote traitrile astea sant cam intense ,oare ce o vrea universul ?pt ce m-o pregati?
    Dumnezeu sa-l ierte pe dragul de Dinica ca tare drag imi era!

    RăspundețiȘtergere
  27. @ Florina R. - nu sunt "domn". Sunt Darael. Simplu, Darael. E prea mare aglomeratia de "domni" si "doamne" in lumea aceasta, de ce sa deranjez si eu ?

    Amu, despre ce am invatat... e foarte putin. Cred ca nici nu m-am apucat sa invat, asa ca nu prea stiu nimic.

    Dovada vie este ca traiesc ceea ce traiesc si cum traiesc. E singurul criteriu pentru a vedea ce stie cineva.

    RăspundețiȘtergere
  28. @ do re mi - te joci privind in jur ? Sa ai grija cu acest joc. Nu e usor sa "duci" ceea ce vezi.

    Ciudat daca ne gandim cati ar face orice ca sa dobandeasca clarvedere si alte abilitati... sarmanii, au vazut prea multe filme sf in viata lor.

    Filme care nu spun niciodata nimic de cealalta fata a monedei.

    RăspundețiȘtergere
  29. Sa stii ca ai dreptate ,am vazut anul asta si am cunoscut sute de oameni dar niciunul nu mi-a trezit asa o dorinta de a-i fi prin preajma mereu cum e o vanzatoare de musama la obor ,are femeia aia o energie de o dulceata incredibila ,cred ca nici nu e constienta de ea !m-as duce in fiecare zi ,daca as avea nevoie de musama mereu, numai sa fiu pe langa ea ,ultima oara m-am prefacut ca imi aleg o musama o ora ,numai sa fiu putin mai mult cu ea ,sa -i provoc reactii, sa o enervez ,sa vad cum reactioneaza ,nimic, e absout senina ,calma ,in pace si echilibru si se simte o bunatate si bucurie in ce face incredibile,imi pare rau ca nu acelasi lucru l-am simtit si in preajma unor mari maestri spirituali cu care am avut de-a face anul asta care la cea mai mica nemultumire au dat bir cu fugitii sau au raspuns artagos ,orgolios .Ceea ce zici tu cu clarvederea e adevarat ,incerc pe cat posibil sa vad aspectele pozitive ,ca altfel inclin sa-i dau dreptate unei alte profesoare care zicea ca pe masura ce ti se activeaza acest simt si incepem sa percepem mai multe ,cu atat ne va fii mai greu sa avem de-a face cu oamenii si sa-i iertam si iubim si din ce in ce mai greu este si ca aici ne vom da masura puterii sufletesti ,ca adevarata rezistenta aici se vede si merge mai departe cel/cea care poata sa duca din ce in ce mai multa durere pe care o vede sau o simte in oameni .inclin sa cred ca are dreptate .

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.