vineri, 2 septembrie 2016

Picioare frumoase

"Ce picioare frumoase are".
"Ce inseamna picioare frumoase ? Nu imi dau seama de ce acestea sunt frumoase si altele nu".
"Habar nu ai de nimic. Picioarele frumoase sunt asaaaaa.... frumoase."
"Adica tie ti se pare ca sunt frumoase."

(fragment dintr-o discutie reala)

M-am gandit mult la aceasta discutie caracteristica acestor vremuri.
Ati auzit vreodata de "ce picioare sanatoase are" sau "ce picioare utile are" ?

Eu nu am auzit.
Am auzit numai de "picioare frumoase", intotdeauna avand o semnificatie sexuala la moda.

Oare de ce oamenii au ajuns sa puna pret pe ambalaj, pe nimicuri, uitand importanta functiei, a destinatiei, a rolului ? Inca o intrebare fara raspuns la fel ca multe alte intrebari.





__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

3 comentarii:

  1. Fiindca e mai comod sa fii slab si cu spirit de turma. Desi, sa recunoastem, ce-i frumos e frumos, dupa restul tre' sa sapi putin... :P

    RăspundețiȘtergere
  2. @Dili - Sa imi deschid magazin de lopeti si tarnacoape ? Nuuuu, nu deschid. Cine e pasionat de sapat in zilele noastre ?

    RăspundețiȘtergere
  3. "Am auzit numai de "picioare frumoase", intotdeauna avand o semnificatie sexuala la moda."
    Eu am auzit numai despre dinti frumosi -fiind absolvent de (med.)dentara - intotdeauna avand tot o semnificatie la moda: ranjitul e la moda. Ei bine ..eu nu pot ranji oricum. Si mai ales oricui, in nici un caz nescunoscutilor. Cel mai adesea imi ranjesc mie insami.
    Dar parerea unanima e alta...

    Despre picioare nu mai zic nimic. Ca tine de subspecii. ..

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.