luni, 12 septembrie 2016

Meditatia, primul pas

Din ce in ce mai multe persoane
incep sa mediteze.

Pentru relaxare
pentru eliminarea stresului,
pentru echilibrul interior,
sau pur si simplu "ca e la moda"

Sunt multe persoane care sunt preocupate de meditatie.

Ce nu se spune
e ca toate acestea sunt etape,
simple etape
iar prima etapa este intalnirea cu
demonii personali.

De aceasta etapa 
nu o sa va povesteasca nimeni niciodata.

Vai mie.
Sunt persoane aici care mediteaza si privesc lung la ce am spus ?
Dragii mei, daca nu v-ati intalnit (inca) demonii din voi
inseamna ca nu ati meditat niciodata cu adevarat. 

Imi cer scuze ca va trag de maneca si va spun adevarul.




__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

2 comentarii:

  1. Pana cand adevarul nu va ajunge multumirea cea mai mare(/adevarata) in viata,
    si datoria(/impinirea datoriei, a glasului constiintei) singura bucurie si satisfactie,
    nu se va ajunge niciodata acolo.

    Dar:),
    sunt cam multe de-nghitit ...pe care nu le-am vrea ..deodata, Sau: "Nu acum.. ".

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.