luni, 19 septembrie 2016

Intrebari despre ganduri

Cand ma gandesc la "ganduri"
am in minte o multime de intrebari tulburatoare
si foarte putine raspunsuri.

Ce sunt gandurile ?
De unde vin ?
Unde se duc ?
Cum apar ?
Cum dispar ? Daca dispar, cand dispar ? In ce mod ?




Sunt numai cateva din intrebarile care ma framanta
si cred ca ar trebui sa ne framante pe multi
pentru ca suntem controlati de ganduri
fie ca recunoastem, fie nu.

Gandul zilei:
Astazi este luni :D




__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

6 comentarii:

  1. eu ma tot gandesc ce intrebari ai vrut sa ne punem adaugand poza aceasta....

    RăspundețiȘtergere
  2. @Dili - Nu e nici o intrebare ascunsa in poza. Am pus poza pentru ca arata ca o persoana care sta pe ganduri :D

    RăspundețiȘtergere
  3. daaa voluptoasa....poza hi hi
    Scuze Spiri, dar impactul vizual..si asa uite tu de unde vin gandurile astea
    Un boboc

    RăspundețiȘtergere
  4. @Un boboc - Are sens sa intreb daca a vazut cineva vaporul din departare :D ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Suntem ceea ce gandim, zicea cineva..si bine zicea! Eu as zice ca suntem ceea ce simtim. Asta ca parte finala a gandurilor gandite :)

    Nu stiu de unde vin, nici unde se duc, stiu doar ca tranziteaza 'mansarda mea' si uneori imi fac bine, alteori nu.
    As vrea sa-mi faca doar bine :D
    Cam multe vreau si io, nu-i asa?

    P.S. Azi e VINERIIIIIIIIIIIIIII!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. @April - Vineri e zi de post inaintea sambetei cu fructe si a duminicii cu prajituri :D

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.