sâmbătă, 10 septembrie 2016

Biserici sau spitale

Saptamanal 
sau daca nu, aproape zilnic
dau de articole in care unii sau altii

cu "manie proletara"
urla din toti rarunchii
ca ei vor spitale
nu biserici (sau catedrale sa nu ii uitam pe cei cu catedralele).

Sincer, sunt uluit 
cata energie se consuma pe aceasta tema,
cata ura viscerala e scoasa la iveala.

Stiti ce e cel mai trist in toata aceasta situatie ?

Trist este ca avem PREA MULTE spitale
si prea putini medici, asistente si infirmiere.

Adica nu avem OAMENI
iar cei care sunt in domeniu nu mai fac MEDICINA,
nu mai trateaza oameni,
au ajuns sa fie birocrati care misca hartii 60-70% din timp
(ma rog in anumite specialitati mai mult, in altele mai putin)

Iar VINDECAREA este ultimul lucru la care se gandesc cei din sistem.

Evident, de aceste lucruri nu se vorbeste.
Aceste lucruri deranjeaza.
E mai usor sa manipulam lumea, sa deviem subiectul.

Precizare la final:
Astazi am vorbit despre spitale.
Despre biserici o sa vorbesc alta data. 
Subiectul cu bisericile este la fel de trist.





__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

2 comentarii:

  1. Lipsa resursei umane specializate e acuta in toate domeniile. S-au facut investitii cu aparatura de ultima generatie insa cine sa lucreze cu ele? Unde sunt specializarile pe domenii inguste, care sa duca la performante? Cu chiu, cu vai se mai fac specializari in afara (pt ca aici cine sa te invete?!-vb de domeniul meu) dar e mult prea putin. Suntem tare departe de...muuuuulte...

    E bolnav intreg sistemul/neamul romanesc. Am ajuns dupa ani sa-ti dau dreptate si aici.

    Pace tie, Spiridusule!

    RăspundețiȘtergere
  2. @April - Cea mai mare bucurie a mea ar fi ca timpul si viata sa nu imi dea dreptate, ca oamenii sa ma traga de mana aratandu-mi ca ma insel.

    Inca astept acea zi.

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.