joi, 2 februarie 2012

E timpul sa platiti !

Multa lume m-a intrebat de ce nu fac ceva (orice) ca sa si castig bani din ceea ce cunosc, din ceea ce va prezint aici, din sfaturile pe care le-am dat aici sau pe alte cai. De ce nu pun reclame pe blog, de ce nu inserez un cont in care sa primesc donatii, de ce nu cer un pret pentru sfaturile date pe mail, de ce nu.... de ce nu....

Dar asa cum stie toata lumea, eu, Darael* nu am cerut bani niciodata nimanui.
*daca cineva v-a cerut, nu am fost eu, asta e clar.

Nu vreau sa va mint. Eu v-am cerut sa platiti de fiecare data !
 
V-am cerut sa platiti aplicand ceea ce v-am spus. Aceasta este plata pe care am cerut-o. Pentru ca adevaratul scop este sa va schimbati VOI, sa deveniti mai buni, mai intelepti, mai liberi in sensul eliberarii de indoctrinarile sociale, religioase sau familiale.....


Va mai aduceti aminte ce am povestit despre indoctrinari ? 
Nu ? Dati un click aici:
Indoctrinari III

Ce va rog ? Nu, nu va cer ceva, va rog:
Va rog sa manifestati Viata cu bucurie si fericire. Atat si nimic mai mult. Schimbarea voastra, a comportamentului vostru, a modului in care va manifestati este singura plata pe care o astept de la voi toti.

Pace tuturor !



__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

2 comentarii:

  1. Vad o mare noutate, o poza cu domina ta;
    eu îți mai "scriam" și eu cate ceva cu ani în urma, vreo 5, când credeam ca ești un om la vreo 45+ de ani. cu bine

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Anonim - eh, nu pot sa multumesc chiar pe toata lumea dar daca astepti, anul viitor o sa am 45 de ani asa ca o sa poti sa imi scrii atunci daca o sa doresti.

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.