vineri, 9 decembrie 2011

Cioplitorul de suflete

Ma intreba cineva intr-o zi cu ce ma ocup acum daca nu mai tratez oameni. M-am gandit mult la ce fac acum si am descoperit: sunt sculptor. Sculptez in fiecare zi in piatra din care sunt facut incercand sa-mi scot la lumina sufletul, sa ii dau viata si sa il las (si pe el) sa traiasca.

Pana acum am reusit numai sa fac o movila mare de aschii in jur; nu pot sa va arat nimic din ceea ce lucrez. Dar nu renunt, inca sunt cu dalta in mana si cioplesc de zor.




__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

4 comentarii:

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.