marți, 28 februarie 2012

Binili invinge - minciuna de langa noi

Binili invinge, asta stie toate femeile ca binili invinge.... faine vorbe dar cat de departe de realitate e Tamango de la Radio Guerrilla.

Intreaga istorie a omenirii ne arata un singur lucru: raul invinge de fiecare data. E o constanta de cand omul a pasit prima data pe Pamant pana in zilele noastre. Si fara sa fiu mare clarvazator, pot sa pariez ca si viitorul o sa confirme ce am spus acum.

Tra la laaaaa....
Nu e minunat cum in ultimii 100.000 de ani am reusit sa ii omoram, sa ii crucificam, sa ii torturam, sa ii marginalizam, sa ii acoperim de batjocura, uitare sau dispret pe toti cei care s-au straduit cu rezultate mai mari sau mai mici sa fie buni si sa invete si pe ceilalti sa fie buni ?

Orice putem spune despre lumea in care traim, dar un lucru e sigur: raul invinge de fiecare data. Bagati la cap asta, ca sa nu aveti sperante ca cineva, vreodata, o sa va aprecieze stradania. Sa fiti multumiti ca nu o sa va marginalizeze sau o sa va omoare real, intelectual sau moral..... chiar asa.




__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

5 comentarii:

  1. Daca nu te-as cunoaste as zice ca esti pesimist azi. Esti realist si atat.
    Ca binele exista si ca se poate atinge e uneori de ajuns pentru multi dintre noi pentru a merge mai departe si a nu abandona lupta sau chiar mai mult, de a nu trece de partea cealalta a baricadei.
    Raul e usor de facut, de zis, de implinit. Raii sunt multi, peste tot, uneori fara sa constientizeze ce si cum sunt.
    Deseori m-am intrebat eu de care parte sunt si consider ca atata timp cat cel putin ma intreb, sunt pe drumul cel bun. Care poate, nu va duce nicaieri.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ MeetTheSun - "realismu' maica, realismu' ne mananca sufletele...." imi zicea o batranica odata pe o piatra in fata casei intr-un sat prafuit de vreme :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca ceva sa invinga e necesar un sfarsit, iar in marele sfarsit eu tot zic ca binele asta o sa fie mai tare. Pana atunci suntem liberi sa cadem sau sa sclipim din cand in cand. Tu in care stadiu te afli, in cel sclipicios sau in cel negricios?

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Dili - eu ? Pai toata lumea stie ca eu sunt negru in cerul gurii si cu sclipici pe nas.... ups, nu e sclipici, e frisca ? Dar si frisca se pune, nu-i asa :D ?

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.