marți, 10 noiembrie 2015

Speranta aceasta ce ne tine in viata

Ne programam vietile
bazandu-ne pe speranta.

Pas cu pas sau cu planuri mari si de lunga durata,
nu conteaza.

Speranta ne este alaturi
sau macar asa e "planul"
ca speranta sa ne fie alaturi.

Dar viata nu tine cont de sperantele noastre
si atunci apare clipa ne-sperata
care ne da de pamant,
ne scutura,
ne arata care e planul vietii cu noi.

Planul vietii,
cel aproape de fiecare data diferit de programarea noastra
cea cu atata migala facuta de noi.





__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

4 comentarii:

  1. Aici eu cred asa; clipele ne-sperate sunt un test pentru masurarea sperantei ca le vom depasi. Tu ai putea trai fara speranta? De exemplu, stii sigur ca frisca lumii se va termina odata, dar totusi speri sa nu fie asa, nu? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Dili - pentru ca imi place sa fiu sincer, am sa raspund:

    Eu nu am nici speranta, nici credinta.
    Traiesc fara ele.
    Am avut odata, dar nu mai am.
    Si nimeni nu poate sa mi le mai dea vreodata.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Dili - Ignorand cu gratie aceste "lipsuri"; cred ca aceasta este explicatia cea mai cinstita.

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.