vineri, 6 noiembrie 2015

Provocare

Din cand in cand iau un caz
doar asa, de dragul artei.

Si studiez ce se intampla, de ce, care este abordarea necesara,
tratamentul, etapele necesare si obligatorii in vindecare,
chestii "de arta".

Ultimul caz luat a fost o insuficienta cardiaca de gradul 3-4.

E prima data in toata viata mea 
cand nu am putut duce un studiu la final.
Nu mai pot. Sufleteste nu mai pot. 
E tot ce pot spune vazand 
ca nici macar "frumusetea" acestei provocari nu reuseste sa ma duca mai departe.

Da, si eu sunt supus provocarilor.
Si nu inving intotdeauna.
Asta e.





__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

4 comentarii:

  1. Nu iti poti rupe sufletul in doua, e un suflet de om... facut sa iubeasca, nu poate prelua atatea dureri cat timp e in garantie :-( Hugs, numai tu stii..

    RăspundețiȘtergere
  2. @Dili - Daca sufletul e defect in garantie oare sa nu e cazul ca sa il duc inapoi sa imi dea altul ? Intreb si eu.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu merge, tre' sa respecti instructiunile daca vrei garantie, fara durere, iubire la maxim, daca doare ungi cu frisca, daca doare si mai tare strigi sa vina careva cu hug-urile, asa se face !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Dili - Hugs cu frisca :D ? Ar trebui sa deschizi un cabinet de tratamente (icon vesel)

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.