vineri, 27 noiembrie 2015

De ce nu recomand tratamente

Am fost intrebat odata
de ce nu scriu terapii aici pe blog daca stiu atatea.

Raspunsul este unul simplu si de bun simt:
Niciodata eu nu am dat un tratament doar ca sa fac trafic. Intotdeauna am recomandat individual toate recomandarile pentru un maxim de eficienta la un cost minim.

Sanatate tuturor !




__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

8 comentarii:

  1. Cu adevarat un maxim de eficienta in recomandarile tale! Esti cel mai bun medic din cati am cunoscut si n-au fost chiar putini. Nu exagerez deloc!

    Ai atatea de oferit, mare pacat ca cei care ar trebui sa vada potentialul tau si sa-l "exploateze", sunt orbi! De oameni ca tine are nevoie sistemul sanitar romanesc, dar sa stie statul si sa-si aprecieze valorile, apreciindu-i, raspatindu-i si motivandu-i pentru ceea ce sunt si daruiesc.

    Din partea mea, toata stima Dara!
    Iti multumesc pentru tot ce din suflet ai oferit. Esti un adevarat OM!
    Respect!
    A.

    RăspundețiȘtergere
  2. @April - Vremurile sunt asa cum sunt. Si eu sunt un simplu calator prin aceasta lume. Nu e vina nimanui ca nu am loc in sistem. Nici a sistemului, nici a mea. E destinul pur :) Eu nu am regrete referitor la subiect.

    Multumesc pentru gandul bun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Darael marca cea mai buna de pansament de pus pe rana. Rana, rana si nu ma gandesc la prostii hi hi
    Numai bine, DAR DE VIATA ce esti tu pentru multi :)
    Un boboc

    RăspundețiȘtergere
  4. Spiridusule, dar tu reusesti sa mai iubesti viata dupa cate ai trait si stii si vezi? Sper sa ai mereu puterea asta, esti un strop urias de energie, de lumina si de bucurie printre norii universului astuia intunecat. Iti multumim din suflet pentru zilele si noptile in care ne-ai daruit cate un gand si sper ca si tu le-ai receptionat cu bratele deschise pe ale noastre. <3 PS: ai bafta ca nu suntem cu totii de la tine din oras, cred ca puneam de-o bataie cu frisca saptamanal :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @Un boboc - Cea mai mare bucurie a mea ar fi sa nu existe rani in lume.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Dili - In fiecare zi multumesc ca nu stam in acelasi oras. Cine ar rezista la o bataie saptamanala cu frisca :D ?

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.