marți, 11 februarie 2020

Zadarnicie

Cand ma gandesc la bunatatea "bunului"** meu
stiu ca eu nu am atins nici macar un sfert din bunatatea lui.

Cum sa nu simt ce zadarnica a fost toata viata mea ?

**bunul = bunicul care era in mod normal cel mai bun membru al familiei datorita experientei si intelepciunii de viata. Limba romana veche era atenta la detalii pe care cuvintele actuale nu pot sa le exprime. Din pacate acest tip de exprimare dispare. 



__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.