duminică, 23 februarie 2020

Vieti de oameni

"Viata oamenilor poate fi comparata cu lumea.

Viata oamenilor poate fi ca un munte primavara,
ca un cer nesfarsit vara,
ca o campie cu grau impodobita de maci
sau ca un desert sfasiat de furtuni." mi-a spus odata

"Iar viata mea ? Cum vezi viata mea ?" am intrebat incet.

"Viata ta e ca un pustiu de gheata in nordul indepartat." 

#darael

Un comentariu:

  1. Viata e cu de toate, Dara.


    Dar, "ca un cer nesfirsit vara" .. MAI RAR . . Ne este dat sa intalnim.|(Cunoastem.)


    Eu.. Am un glob de zapada cu mult alb (SI este ALB deasemeni.., totodata) cu doi ingerasi [dintre care unul este static si celalalt aflat in miscare], care canta 7 melodii succesive, la rand, (si)pe care il folosesc in fiecare dimineatza in orele de relaxare tarzii , dupa munca.
    Ti-as recomanda aceasta metoda si tie, sa ajute te sa(-ti mai)reduci din ganduri si sa (ti) le (si) armonizezi totodata.
    Ti l-as fi trimis pe al meu, la unul dintre oficiile postale din TM (,fiindca iti stiu numele,), dar n-am gasit decat unul singur la / in acel magazin &| si Si eu am nevoie de el. E doar o recomandare. Poate descoperi tu unul care sa iti placa, daca vei umbla mai intai prin -mai multe- magazine.
    Sper sa gasesti folositoare sugestia mea.


    and
    Also
    Adam Hurst - From nowhere. https://youtu.be/lsKCp9JOjV0

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.