duminică, 2 februarie 2020

Proverbe si zicatori

In vremurile noastre cautarea spirituala a devenit o moda asa ca este firesc sa vedem zece mii de cursuri despre spiritualitate, zece mii de emisiuni la teNbeliziuni, zece mii de siteuri de "specialitate", toate promitand evolutia spirituala daca nu instant, atunci in 3 zile (daca dureaza mai mult de 3 zile "clientii" o sa fuga la cursurile care promit cele 3 zile hihihi).

Si iata cum apare o noua problema, ce cursuri sa aleaga cineva, ce carti sa citeasca, ce siteuri sa acceseze ?

Raspunsul meu e simplu: habar nu am dar va pot spune ce fac eu.

Eu citesc cartile acelea uitate prin biblioteci: "proverbe si zicatori", de la noi si din alte parti ale lumii. Aceste carti sunt esenta experientei de viata a mii de generatii. Nu cred ca in zilele noastre cineva poate sa ne dea sfaturi mai bune despre lume si viata.

Spor la citit.



__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael

Un comentariu:

  1. De acord cu tine. Cred ca "esentele" sunt cele mai utile celor care au invatat mai intai sa gateasca bine, care s-au instruit pe drumul autocorectiei.

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.