vineri, 3 februarie 2017

10.000 euro castig

La o mancare de orez cu muraturi iuti mi-a spus:

"Zilele acestea am 3 ani de cand eu si X nu mai fumam."
"Bravo" am raspuns, e mare lucru ca ati reusit.
"Stii, in fiecare zi dadeam pe tigari cam 50 de lei. Atatia ani (cam 20 - precizarea mea) am dat bani pe fum. Enorm."


"Adica in cei 3 ani ati economisit cam 10 euro zilnic,
300 euro minim lunar ceea ce inseamna un minim 3000 anual."

"Ce treaba, in 3 ani sunteti pe la 10.000 euro castigati."

"Cam asa. Nici noua nu ne vine sa credem."

Discutia este reala dar nu cred ca macar un fumator o sa se lase de fumat citind aceasta poveste de viata.






__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

3 comentarii:

  1. Eu am tot avut discutia asta cu diversi fumatori si unii care ajungeau sa n-aiba bani de paine uneori, dar tot n-au renuntat. Continuarea povestii e intrebarea : "ok, tu nu fumezi, unde ti-e masina?"

    RăspundețiȘtergere
  2. @Dili - Si era o intrebare incuietoare aceasta cu masina ta :D ?

    Si pe mine m-au intrebat unii privind superior la mine.
    Le-am spus ca nu ma intereseaza masina iar banii sunt in prajituri, in paine mai buna, in carne mai multa si in carti.

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.