marți, 28 ianuarie 2020

Dorinte mici, dorinte mari

Toata lumea are dorinte secrete nedeclarate public.

Si eu am multe dorinte
dar una este mai mare decat celelalte
chiar daca sunt "mari" si ele

Sa gasesc pe cineva cu care sa pot sa vorbesc* liber.
E o dorinta mica daca ne gandim asa
dar pentru mine e una mare
poate pentru ca stiu ca e putin probabil ca sa se indeplineasca vreodata.

*vorbesc liber = sa spun tot ce simt, cred, gandesc fara sa fiu judecat pentru asta, sa fiu inteles si sa primesc raspuns la ceea ce am vorbit.



__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael

Un comentariu:

  1. Ai fi de acord sa ne intalnim weekendul acesta? Poate as putea sa te ajut in aceasta privinta cumva.
    Vorbim detaliile pe urma, prin email /mobil, doar ca am nevoie de adresa ta de email intai. Nu mi-o aduc aminte in intregime.

    e-mailul meu (prenumele meu) xxxxxx@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.