duminică, 2 decembrie 2012

Te cunosc de undeva

Na, ca s-a terminat si sezonul actual pentru emisiunea Te cunosc de undeva.

Lumea s-a uitat la spectacol,
lumea a ascultat interpretarile
lumea a admirat toaletele lui Alina Puscas si chelia lui Cosmin Selesi
lumea a carcotit la adresa juratilor
lumea si-a sustinut favoritii in discutii sau in lupte pe faci-buci.....

Ce am facut eu ?
Eu m-am uitat la TOTI ca oameni, m-am uitat ce FAC, cum se comporta, cum isi arata trairile.

Va spun, e Jalnic oameni buni ce se vede in interiorul lor.
Multe ar fi de spus despre ce am vazut, dar am sa ma opresc numai la un aspect evident:

Te cunosc de undeva este simptomatic pentru lumea in care traim.... lumea in care pilele, cunostintele si relatiile dicteaza aproape orice. Esti in relatie ok cu cel care detine puterea (jurat, angajator, sef), e perfect, te-ai scos indiferent cat valoreaza pielea ta.

Ca exemplu o sa o dau azi pe Ozana, un jurat din emisiune. Canta bine, stie multe lucruri, dar femeia e praf ca profesor (un Profesor trebuie sa VADA potentialul in elev si sa il ajute sa il exprime). Iar daca povestim despre pentru modul in care a apreciat concurentii pe durata intregului sezon, cuvantul rusine e un cuvant bland. Poate doar la nenorocirea de eurovision am mai vazut asemenea note partinitoare.

Pe toata durata sezonului Ozana Barabancea i-a dat cele mai mari note lui Jorge. Indiferent cum a cantat, el era in topul ei. Dar aprecierea ei a fost maxima in finala cand Jorge mi-a ofilit urechile cu trilurile sale..... Dumnezeule, omu nu are nici o treaba cu muzica, are o voce plata si nu poate sa duca gamele inalte; iar melodia Thriller exact asta a evidentiat.

"Hai mai Dara, ce esti asa de rautacios ? A trecut si nici nu a fost un concurs, si-a donat premiul." imi zicea cineva aseara.

Eu nu sunt rautacios.
Eu spun numai ce vad.

Si nu e vorba de concurs, de premii, de castiguri.

E vorba de Adevar si Sinceritate si modul in care se comporta cei pusi in pozitii de forta, juratii in aceasta situatia. Cand parerile personale primeaza in fata evidentei, cand interesele proprii conduc judecata de valoare, rezultatele sunt catastrofale pentru societate.

Am abordat subiectul pentru ca ceea ce s-a intamplat la Te cunosc de undeva e simptomatic pentru societatea actuala. Ozana l-a facut castigator pe Jorge pentru ca asa a vrut muschiul ei.

La fel se intampla peste tot in societatea romaneasca actuala. Valoarea reala nu conteaza, conteaza numai parerea personala a celui care are puterea vremelnica in sistem, indiferent despre ce sistem vorbim: un birou la o firma, la nivel de primarie, in parlament, in toata tara. Trist, dar evident pentru oricine poate sa vada.

Pace tuturor !



__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.