sâmbătă, 30 iulie 2011

427. Oameni

Cine intra intr-o librarie sau 'frunzareste' internetul gaseste un milion de carti despre succes.

Tanar si bogat
Ghidul investitorului
Regula nr 1 cum sa investesti la bursa
Programati-va succesul
Cele 100 legi absolute ale succesului..... bla bla bla....

Intre milioanele de titluri asemanatoare ati vazut macar unul care sa invete cititorul cum sa fie OM** ? Eu am cautat si nu am gasit asemenea carte.

Poate de aceea nu gasim Oameni in jur.
Sau, daca ii gasim, este un miracol.






__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

**sper sa nu imi spuneti ca cei care au succes sunt oameni. Intre a avea succes si a fi OM este o deosebire imensa, mai mare decat intre un parameci si o maimuta.

7 comentarii:

  1. Eu cartea aceea nescrisa despre cum sa fii om am gasit-o aici, in blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Digodana - sa nu spui nimanui (ca sa nu imi dispara admiratorii :D) dar tot ce am scris este copy paste din alte parti. Nu am spus nimic din ce nu se gaseste spus si scris deja de mii de ani.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu o sa spun nimanui. Stii, noi poate nu am fi gasit fara tine locurile acelea de pe unde ai dat tu copy. Iar faptul ca "paste" se intampla aici, inseamna mult. A sintetiza toate astea este ceva extraordinar. Si nu oricine poate.
    (Si tu stii asta, spiriduse :) )

    RăspundețiȘtergere
  4. Darael, a propos, ai mai marit lista aceea cu oameni pe care ai facut-o odata? :-)
    Dili

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Digodana - oricine poate daca incearca; singura opreliste (sa ii zicem asa) e ca oamenii sunt preocupati de alte subiecte.

    RăspundețiȘtergere
  6. fiindca oamenii aceia nu mai sunt Oameni sau pentru ca te-ai saturat de etichete?

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.