duminică, 16 decembrie 2018

Adevarul care ne trage de mana

Ca sa intelegeti nivelul spiritual al unei societati umane
nu trebuie sa faceti nu stiu ce cursuri speciale,
e suficient sa fiti atenti la ce se intampla in jur in fiecare zi.

Astazi am iesit la deszapezit.
La un bloc cu 40 de apartamente am fost afara la lopata 2 oameni,
5 % dupa cum ar spune cineva mai bun la matematica.

La un moment dat a trecut un batran pe langa noi:
"Si aici e la fel ca la blocul meu. Doar eu am iesit sa dau la zapada."

Asa cum v-am spus, toate sunt semne vizibile pentru oricine.
Dar lumea nu e interesata de asemenea lucruri, e mai simplu sa se injure pe net statul, psd-ul (aista e la moda azi, ieri era basescu si gasca lui), rusii, masonii si cine mai vreti voi.

Deschideti ochii si priviti.
O sa vedeti adevarul langa voi cum va trage de mana.
Pentru ca adevarul nu e undeva nu-se-stie-unde, e chiar langa voi.



__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.